27 December 2012

11. Márkabemutató 1. - IsaDora


Először is elnézést, amiért egy ideig nem volt poszt. Voltam egy kis téli nyaraláson, így nem tudtam mindig írni, de azért életjelet adtam, és természetesen néztem a történéseket is.
Másodszor, szeretnék olyan posztsorozatot létrehozni, amelyekben körömlakk márkákat mutatok be nektek. Első körben az IsaDora márka lakkjait mutatom be. 




Ezek a lakkok szerény véleményem szerint igazán gyönyörűek. Nézzük a reklámszöveget, mit tudhatunk a lakkokról:



Kivételesen tartós, gyönyörű színekben kapható körömlakk. A széles ecset segítségével egyetlen rétegben, hibák nélkül és egyenletesen hordható fel a lakk.”



Ami igaz, az igaz. Tényleg extra tartós. Nekem kibírt már pár napot, gőzfürdőt, szaunát, sok-sok vizet. A színek azok relatívak, hogy szépek-e vagy sem. Nekem nagyon tetszenek, és nagy a választék. A lakkot tényleg elég egyetlen rétegben felkenni, az eddig próbált lakkoknál ez így volt, de én akár fed, akár nem, csak akkor vagyok biztos a dolgomban, ha két réteget viszek fel. :)

Az ecsete tényleg nagyon széles. Csakhogy szemléltessem is (NYC és IsaDora ecset):


Mivel nekem viszonylag kicsik a körmeim, így elég gyorsan befejeztem a manikűrözést.
Ezen kívül minden egyes lakk hipoallergén, és ez a márka is bővül már repesztőt lakkokkal és mágneses lakkokkal.

Beszéljünk az árról is. Douglas parfümériában láttam eddig, ott 2200-2500 Ft között mozog. Sokan vannak, akik ennyit nem szánnának egy lakkra. Viszont vannak olyan színek, amelyekre megéri befektetni.
Van azért hátránya is ennek a lakknak. egy üveg 6ml. Szerintem ez nagyon kevés, főleg ennyi pénzért. De továbbra is kiállok amellett, hogy egy-két színbe megéri annak is befektetni, aki nem akar sokat költeni lakkra, vagy nem teheti meg. 


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:


No comments:

Post a Comment