10 January 2013

23. Essence - 119 Boho Chic


Még karácsony előtt meglátogattam a Rossmannt, hogy bevásároljak magamnak mielőtt minden bezár pár napra. Mint minden alkalommal, akkor is körülnéztem a sminkes pultokon. Már többször is szemeztem ezzel a lakkal, most végre velem jött (+ egy NYC lakk, de arról majd máskor). 

Minél előbbre akartam venni azt, hogy bemutassam, ugyanis ez az egyik kifutó terméke az Essence-nek, így ha valakinek megtetszik, még meg tudja vásárolni a végleges száműzetés előtt. 


Az alap színe a körömlakknak terracotta. Kicsit narancssárgás, kicsit barnás. Egy igazán visszafogott szín, de mégis jól mutat. Bármilyen alkalomra javaslom, ugyanis egyáltalán nem egy rikító, feltűnő lakk. 


A képeken is jól látni, hogy ezt a téglás színt feldobták rengeteg arany pelyhecskével. Az összhatást ezzel még szebbé téve.


Maga a körömlakk jó állagú, én meg vagyok vele elégedve. Az új Colour & Go ecsetekért pedig teljes mértékben odavagyok! Megfelelő szélességűek, és könnyen lehet vele dolgozni. A száradási idő is teljesen átlagos, az is rendben van. 
Ami hátránya, az a fedés. Két rétegben vittem fel, de még így sem fedett teljesen. Nyilván ezt egy harmadik réteg megoldja, de meg kell várni a tökéletes száradást, nehogy buborékos hatást érjünk el.

Nektek van ilyen lakkotok? Mi a véleményetek róla?


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

4 comments:

  1. Na, most enged bejegyzést írni, kb 5 perce még nem engedélyezte. :( Na de most írom itt i. :D Nagyon imádom ez a színt, rögtön fel is vettem a kívánságlistámra. ^^

    ReplyDelete
  2. Igen, igen! Látom rendben lett minden :) Valamelyik nap nekem is viccelődött az oldal. :)

    ReplyDelete
  3. szép, erősen gondolkozom rajta, hogy beszerezzem-e. :)

    ReplyDelete
  4. magyon tetszik a szín, ha feljutok Szombathyelre meglesem közelebbről is. :)

    ReplyDelete