11 January 2013

24. Essie Haul

VÉGRE eljött a nap. Megérkezett a várva várt csomagom. Decemberben böngésztem a 2mbeauty honlapját, és ott figyeltem fel egy akcióra (ami még mindig tart!!!!), ami arról szólt, ha rendelek 3 Essie lakkot, kapok pluszba 3-at. Azt hiszem megértitek, hogy ez kihagyhatatlan. 


Egyébként ebben a webáruházban minden megtalálható, ami a körömdíszítéssel, ápolással, stb-vel kapcsolatos. Érdemes szétnézni. Ami nem túl jó pont, hogy a szállítási költség 1400 Ft körül van. De ha barátnőkkel együtt rendeltek, akkor ez a probléma is megoldódik. :)
Na de nézzük a csomagot!


December 19-én rendeltem magamnak ezt a csomagot saját kis karácsonyi ajándéknak. Elvileg pár munkanap alatt kiszállítják. Ez valószínűleg nem is lett volna probléma akkor, ha olyan színeket választottam volna, ami raktáron van, így eléggé elhúzódott ez az egész az ünnepek miatt is, így ma, január 11-én kaptam kézhez a csomagom, ami egyébként bombabiztosra lett csomagolva.
Belül is volt papír, az a buborékos fólia, papírtörlő a lakkok között, szóval mindent megtettek annak érdekében, hogy ne sérüljenek a lakkok. :)

A tartalom:


Összesen 4 db lakkot sikerült kiválasztanom (nem tudtam 3-ra csökkenteni), és pluszban ugye a 3 ajándékot is megkaptam, így jött össze a 7 kis Essie, ami egyébként nem is olyan kicsi, ugyanis mindegyik 15 ml. 
Hihetetlenek a színek! :) Annyira tetszenek, hogy amióta megjöttek, csak ezeket nézegetem. 

Lássuk a lakkokat.


1. Coral Reef 24
2. Watermelon 127

A képen nagyon hasonlóak a színe, de élőben sokkal jobban különbözik. Valószínűnek tartom, hogy ezt a két színt le sem lehet majd rólam vakarni tavasszal, nyárral, de ezeket még télre is bevállalom.


3. Island Hopping 610
4. Bahama Mama 609

Mind a kettőre nagyon kíváncsi voltam, ugyanis nagyon megfogtak ezek a lilás árnyalatok. Nem minden liláért vagyok oda egyébként, tehát ezek a legkényesebb színek számomra. De mind a kettő perfetto! Egy régi bejegyzésemben, a kívánságlistámon szerepelt egy sötét lila Essie lakk. Nem pont ugyan az az árnyalat, de már legalább egy meglett a kis listáról! :) 


5. Sold Out Show 390
6. Pure Chiffon 402
7. Trumpet 300

Ezek az ajándék lakkok. Mikor megrendeltem a többit, megfogadtam, hogy bármilyen színű lakkot kapok, annak örülni fogok. Ezeket valószínűleg önmagamtól meg sem rendeltem volna, pedig nagyon szépek! Bár ezeket inkább fedőlakként fogom használni, mivel nem igazán fednek. Mind a háromnak nagyon különleges csillogása van a színük mellett (arany, ciklámen, lila, pink, ezüstös). 

Végeredményben elégedett vagyok a körömlakkokkal! Gyönyörű mind egytől egyig. Ami negatívum volt az egész rendelésben az is csak abból adódott, hogy nem a megfelelő színeket választottam, mármint amin nem volt készleten. 

Melyikre vagytok a leginkább kíváncsiak? 


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

3 comments:

  1. előző vagyok :) szóval én nehezen választottam annyi szépség van :) de nekem csak 3 fért bele sajnos így még nehezebb volt :) egy kicsit csalódott vagyok hogy ilyen színeket küldenek, bár gondolhattam volna, hogy nem a legjobbakat küldik el, de azért örülök neki és nagyon várom remélem a jövőhéten én is megkapom :) én a coral reef-re lennék kíváncsi :)

    ReplyDelete
  2. Ne haragudj, rossz gombra kattintottam, és nem tudtam visszaállítani a megjegyzésedet!
    Én számítottam rá, hogy olyan lakkokat fogok kapni, amelyek kevésbé fogynak, de ezeknek is örülök, mert szép színük van nagyon! Holnapra már elkészítettem az egyik lakk bemutatóját, de utána jön a Coral Reef is! :)

    ReplyDelete