1 February 2013

41. NYC - 200 Rosy Knows

Február első napjára egy rég elkészített swatchot hoztam nektek. Egyik délután időt szántam rá, és több manikűrt is elkészítettem nektek, de még nem volt alkalmam bemutatni. Egy igazán gyönyörű bogyós színnel kezdem a sort, a NYC által kiadott 200-as számú Rosy Knows-zal. 



Sokáig nézegettem a drogériákban, de valahogy sosem jött velem, mindig bizonygattam, hogy nincsen szükségem újabb bogyós színre, de végül ő győzött és beadtam a derekam. Egyáltalán nem bántam meg. 
Nézzük a csomagolást. Egyszerű, jól tárolható, a kupak is jó az én pici kezeimhez. Az ecset átlagos, nem volt nehéz dolgozni vele. 


A körömlakk állaga egy kicsit folyós volt, de nem okozott nagy problémát. Két rétegben tökéletesen fed és gyorsan meg is száradt. A színe élőben egy kicsit sötétebb, de a sok fény (ha-ha, télen volt ilyen nap is... :D) kicsit pinkessé varázsolta.



A végeredmény, mint láthatjátok tökéletesen csillogó lett. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Ez az első színes NYC körömlakkom (egy mattosítót már régebben beszereztem), de gyakrabban fogom meglátogatni azt a pultot, ugyanis nem csalódtam benne. A tartósságáról nem tudok sajnos beszámolót adni, de ha megfelelő az alaplakk és a fedőlakk is, akkor biztos vagyok benne, hogy jó ideig fent marad.

Végül egy kis uniqum a posztban. Hoztam nektek egy rúzst, amit még réges-régen vettem, ez is a NYC márkától származik. Egy hasonlóan bogyós szín, ami tökéletesen illik a körömlakkunkhoz. Ez pedig a 416-os számú Berry Rich ajakrúzs.


A számon is előszeretettel viselek ilyen színű lilás, rózsaszínes rúzsokat, véleményem szerint ezek passzolnak leginkább hozzám, és a lila hajamhoz. Készítettem tesztet is nektek, a kézfejemen is és a számon is.



A rúzs tartós, nem ragad be a ráncokba, és könnyen felvihető. Ha sötétebb színről van szó, én mindenképpen ajánlom nektek az ajakecsetet, így tudjátok tökéletesen felvinni. Szegény rúzsom vészesen fogy, de nemrég beszereztem mellé egy extra lilás bogyós színt is, így megnöveltem az élettartamát. :D

Mi a véleményetek erről a márkáról? 
Szeretnétek még ilyen posztokat, ahová néha belecsempészek pár extrát? :)



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:



1 comment: