6 February 2013

45. The 31 Day Nail Challenge - Day 12 - Stripes

Egy újabb izgalmas témával folytatódik a kihívás, mégpedig a csíkokkal! Már régen elterveztem, hogy milyen manikűrt fogok elkészíteni nektek erre a napra, csak a színek nem voltam még letisztázva, de ma az is sikerült. Az ihletet Kayla Shevonne blogján találtam, amikor egy hétig olyan manikűrrel készült, amelyeket a youtube-ról lesett.
Íme az én változatom:



Kayla szürke színekkel készítette el, én a lilás rózsaszínes árnyalatoknál maradtam. Ez egy roppant egyszerű manikűr, pofon egyszerű elkészíteni. Nem kell hozzá más, mint 4 egy árnyalatú körömlakk és ha szükséges akkor külön egy ecset és kész. 




Mint látjátok, ez is egy bizonyos ombre festés, azaz átmenetes. Teljesen mindegy, hogy sötéttel vagy világossal kezdesz, és a színek is bármilyenek lehetnek, a lehetőségek tárháza végtelen! :)



Nekem naaagyon tetszik ez a kis alkotás! Egész nap nézegetem, még gépelés közben is néha megállok megnézni. :D

A körömlakkok amelyeket felhasználtam:


Essie - 609 Bahama Mama
Manhattan - 56L
Rimmel - 292 Sorbet So Good
Essence Nude Glam - 04 Iced Latte

Erről a manikűrről TUTORIAL is lesz majd hamarosan! :) Remélem nektek is tetszeni fog, és szívesen fogtok nekiállni, ha csíkos hangulatba kerültök. 

Kinek mi a véleménye?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


6 comments:

  1. Nagyon tetszik ez a megoldás, ezt még én is bevállalnám. A színek nagyon jók együtt, nagyon szép lett :)

    ReplyDelete
  2. Köszönöm!
    Amúgy végtelenül egyszerű elkészíteni, de pár nap múlva lesz hozzá egy tutorial is! :)

    ReplyDelete
  3. EZ nagyon jó lett! Tipikus egyszerű és nagyszerű. =)

    ReplyDelete
  4. Nagyon jól néz ki! Szerintem én is kipróbálom hamarosan! : )

    ReplyDelete
  5. Naaagyon jó lett! :) Nekem nagyon bejön, és az az Essie lakk...ááá. <3

    ReplyDelete