12 February 2013

50. The 31 Day Nail Challenge - Day 15 - Delicate Print

A mai nappal eltelt a kihívás fele. Eddig nagyon tetszik ez a kihívás, minden egyes napra szívesen készülök nektek, bár azért hiányoznak a swatchok, de majd igyekszem néha beépíteni. :) Ezen a napon elvileg köröm nyomdázással kellene készülni, de be kell vallanom, hogy nincsen még ilyen szett a készletemben. Ennek ellenére elkészítettem nektek egy olyan manikűrt, ami szerintem bőven elfér ebben a témában. Ugyanis a "delicate" szó magyar megfelelője a finom, érzékeny, törékeny. Innen jött a nagy ötlet: madártoll. 


Remélem felismerhető a minta, nem lett túl tökéletes, de nekem azért nagyon tetszik. :) Próbáltam minél finomabbra készíteni, bár az ecsetem ennek nem mindig tett eleget.



A nagy hó mellé szerencsére ma kisütött egy kicsit a nap, így tudtam úgy is képeket készíteni nektek. Néhány képen így a Cookies & Cream csodás színe is kiéli magát, a sok-sok apró arany csillámmal.



A tollakat arany és fekete körömlakkal készítettem el. A feketében is van sok-sok arany kis pehely, ezért tökéletesen illik ebbe a mintába.



Én nagyon megkedveltem ezt a mintát, bár tényleg nem lett tökéletes, de ezt talán elnézitek nekem. :)

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Nude Glam - 03 Cookies & Cream
Essence Breaking Dawn p2 - 03 A Piece Of Forever
Essence Vamire Love - 01 Gold Old Buffy

Nektek hogy tetszik? :)


Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:

4 comments:

  1. Csini lett. =) Tényleg finom és visszafogott minta és színek. =)
    Nekem van pár nyomdalemezem, de még nem sikerült összebarátkoznunk... -.-'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszii! :)
      Én nézelődtem ebay-en, de most egy kis szünet van, még nem rendelek magamnak... :)

      Delete
  2. Pontosan ugyanez a manikűr van tervben nálam a kihívásomhoz :)
    Ügyesen megoldottad a 'problémát'! :)

    ReplyDelete
  3. Ú, nagyon jól néz ki, ügyi vagy :]

    ReplyDelete