26 February 2013

63. The 31 Day Nail Challenge - Day 22 - Inspired by a SONG

Az inspirációs csoport 2. napján a zene által kell inspirálódnunk. Mostanában nekem van pár igen szívet melengető zeneszámom (bár kinek nincsen), de nem tudtam választani közöttük, mert legszívesebben mindegyiket megmutatnám nektek. Ezért inkább egy zenekart választottam, amit egészen egyszerűen, röviden-tömören: IMÁDOK. Minden egyes számukat, mindent. 70%-ban őket hallgatom a telefonomról, ha megyek valamerre. :D Tényleg fanatikus vagyok. 
A zenekar, nem más, mint a:

Sunrise Avenue


Biztosan hallottatok már ti is erről a zenekarról, ugyanis van egy nagyon népszerű számuk (illetve több is, de ezt nyomatták minden órában a rádióban):

Hollywood Hills


Ez is az egyik kedvenc számom tőlük, de akinek ez tetszik, és nem ismeri a többit, keressen rájuk, minden számuk naaaagyon jó! :D Csak az a bibi, hogy nem láttam a koncertlistán idén Magyarországot. :(
No, de a másik haaatalmas kedvencem tőlük:

Happiness


Meg nem utolsó sorban Samu (az énekes) <3 :D

De most már jöjjön végre a manikűr, gondolom arra vagytok a leginkább kíváncsiak! 



A színeket úgy válogattam össze, ami a zenekar borítóin legtöbbször szerepeltek. Az Out of Style, a Popgasm és a legújabb projektjük, a Big Band Theory színei a piros, fekete és fehér. 
Alapnak a tegnapi Rimmel vöröset választottam, és arra tettem repesztő lakkot két ujjamra is.



A többi ujjamra díszítőszalagot tettem, fehéret és feketét. Nem lettek a legtökéletesebbek, de életeben először használtam őket, legyen ez az alibim. :D
Utána ezt még megspékeltem pár díszítőkővel.



Amíg ezt a posztot írtam, folyamatosan őket hallgattam, és a végére már azt vettem észre, hogy vigyorgok, mint egy kis hülye. :D De ez általában így van, ha a Sunrise Avenue zenekart hallgatom. Olyan jó hangulatom lesz tőlük! Csak ajánlani tudom! :)

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Rimmel - 322 Sweet 'N' Spicy
Miss Sporty Crack Me Up - Black

A végére pedig csak ennyit üzenek: 


Nektek mi a véleményetek a manikűrről?
A zenekart ismeritek? Szeretitek? :)

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:

Ne feledjétek a nyereményjátékot sem!



Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

7 comments:

  1. jó lett!
    nekem a kedvenc számom tőlük a Fairytale gone bad meg az Only. :)

    ReplyDelete
  2. Ági: Köszi! :)

    Manna: ÓÓóóó igen :) Azok is nagyon jók, meg a Stormy End :D Most végighallgatnám az összes albumuk :DDD

    ReplyDelete
  3. Nagyon szuper lett a manii ;-)

    ReplyDelete
  4. Jó lett a mani. =) A zenekart nem ismerem, de majd bepótolom. :D

    ReplyDelete
  5. Kösziii! :)
    Thimmyke! Pótold mindenképpen! :)

    ReplyDelete
  6. Jaj, a Hollywood Hills-t én is imádom! <3

    ReplyDelete