28 January 2013

37. IsaDora - 856 Steel My Heart

Az IsaDora körömlakkokról már többször is szó volt ezen a blogon, volt amit már be is mutattam. Az egyik kedvenc körömlakk márkám, bár még nem halmoztam fel túl sokat (az áruk miatt). 
Edina blogján láttam, hogy mennyire jók ennek a márkának a mágneses lakkjai. Mindig szemezgettem velük, de sosem mertem megvenni. Alapjában véve így vagyok a mágneses lakkokkal. De ez... tökéletes! 


A csomagolása ugyan olyan, mint a többi IsaDora körömlakknak. Szép és egyszerű. A kupakon található a mágnes. Többféle mintájú van, én ezt az egyszerűt választottam.

Először is nézzük az első réteget, amit még nem kell mágnesezni.



A körömlakk ebben a formában szürkés alapszínű, amiben zöldes, sőt lilás csillámokat lehet felfedezni. Így is nagyon szép színe van, bár nem annyira zöldes, mint ahogyan azt az üvegben látjuk.
Ezután kell felvinni a következő réteget, majd óvatosan fölé kell tartani a mágnes, amíg még nem száradt meg a lakkunk. Elég pár másodpercig ott tartani, azonnal látszik az eredmény.




Na, itt már nagyon szépen lehet látni azt a zöldes színt. Annyira gyönyörű, smaragdos a csillogása! Nekem nagyon tetszik. A többi szín is káprázatos volt, érdemes megnézni azokat is. :)



Teljesen elbűvölt ez a lakk! Ami még nagyon fontos, hogy a mágnese is tökéletes. Sok helyen olvastam, hogy az Essence mágnesek borzalmasak. Én nem próbáltam őket, így nem tudom összehasonlítani, de ez nagyon jó. 

További infók a körömlakkról:
- nagyon gyorsan szárad, ennek ellenére a mágnesezést tökéletesen meg lehet csinálni,
- imádom az ecsetét, széles és lapos, 
- tökéletesen terül,
- első réteg is teljesen fedett.

Egy plusz kép arról, hogyan tudjuk leellenőrizni a mágnesünket. Csak tegyük az üveg oldalára, és azonnal látjuk az eredményt!


Nektek milyen mágneses lakkotok van? Szeretitek ezt a technikát?

Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:


9 comments:

  1. Szép színe van. =) Nekem olcsó, kínai mágneses lakkjaim vannak, de teljesen tökéletesen szuperálnak. =)

    ReplyDelete
  2. Na, majd megnézem azokat! :) Essence mágnesei voltak amikről nem hallottam túl jót, ezt a márkát meg nagyon kedvelem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áldom az eget, hogy nem essence mágneses lakkot vettem a csillagos mágnessel. Mert a csillagos nem működik az essence lakkal. Nem volt kedvem annyit kiadni érte, nagyon jól is tettem. =) De jött a kihagyhatatlan ajánlat, a 350 Ft-os mágneses lakk mágnessel együtt.

      Delete
    2. Az tényleg eléggé korrekt ár! :)

      Delete
  3. nekem nincs mágneses lakkom, meg annyira nem is tetszenek, hogy húú nekem most be kell egyet szereznem. de ez tényleg szép. :)))

    ReplyDelete
  4. Én sem hiszem, hogy fel fogom őket halmozni, ezen kívül még egy Essence kifutót hoztam magammal, de eggyel még szemezek, egy pirossal.

    ReplyDelete
  5. Nekem ez nagyon tetszik. Essence mágnes lakkom van,de szerintem azoknál nem rajzolódik ki a minta ennyire szépen. Amúgy én sem tervezem,hogy beszereznék egy újabb árnyalatot a mágneses lakkból,de magából a mágnesből se. :)
    Azrail

    ReplyDelete
  6. Nekem is bőven elég két árnyalat, de ez valóban sokkal szebb, mint amit eddig láttam. :)

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép :]
    Nekem csak essence mágneses lakkom van

    ReplyDelete