10 March 2013

73. The 31 Day Nail Challenge - Day 28 - Inspired by FLAG

Tudom, tudom... Pont az előző bejegyzésben boncolgattam nektek, hogy igyekszem mindig olyan dolgokat kiválasztani az adott témához, amelyek nem annyira megszokottak. De egy szabályt mi más erősíthet meg jobban, mint egy kivétel. :) 
Erre a napra egy zászló által inspirált manikűrrel kell jelentkezni. Nos nekem sikerült a lehető leg"mainstream"-ebb zászlót kiválasztanom. Méghozzá az Amerikai Egyesült Államok lobogóját:

USA Flag


Egy kis áttekintést is írok nektek arról, miért is ilyen ez a zászló. Ez az egyik legismertebb lobogó az egész világon, nem hiába, ugyanis egy világhatalom felett lobog. Az évtizedek során számtalan arcát mutatta már, de a piros-fehér sávok mindvégig jelen voltak. Összesen 7 piros és 6 fehér sáv található meg, amely az eredeti 13 gyarmatot jelöli. A kék téglalap rész volt angliai zászló is, volt hogy egy Unio-s zászlóra hajazott. A csillagok egy idő után állandósultak, bár a számuk többször is megváltozott, ugyanis egy-egy ötágú csillag egy-egy tagállamot jelöl. A végleges formáját 1960. július 4-én kapta, habár 1959-ben lépett be az utolsó állam, Hawaii. A mai állás szerint, ami már több mint 50 éve jelen van, 50 csillag található meg, amelyek az államokat jelölik. 
Na, az elemzést tárgyát félretéve nézzünk egy újabbat:



Ezt sikerült kihoznom ebből a témából. Mivel ez egy miniatűr (nem pontos) másolat, így hol több a csík, hol kevesebb, az biztos, hogy a csillagok száma meg sem közelíti az 50-et. Remélem ezt elnézitek nekem. :)



Alapnak a gyűrűsujjam kivételével (ott kéket) fehér körömlakkot használtam, majd ecset segítségével pirossal húztam meg a csíkokat. Helyet hagytam a kék résznek, azt külön megfestettem, megvártam amíg megszárad, majd pontozó segítségével fehérrel pöttyöket készítettem a csillagok helyett. A kék alapra szintén az ecsetem segítségével csillagokat formáztam fehér körömlakkal.



Nyáron nagy kedvencem lesz ez a manikűr. Életemben először készítettem el, de nagyon megtetszett. Ezek a színek hihetetlenül jól mutatnak, nem utolsó szempont az sem, hogy menthetetlenül amerika-mániában szenvedek. Nem tehetek róla, mondhatnak akármit az országról, tele van csodálatos vidékekkel, tornádókkal, tengerpartokkal, mamutfenyőkkel, a Föld legnagyobb állat-és növénykertje is ott található meg.  Egy országon belül minden megtalálható (na jó... esőerdő nem). Szenvedélyesen imádom azt a területet, no meg ezeket a körmöket... :D

TUTORIAL-t is fogok hozni nektek, hogy bárki könnyedén el tudja készíteni. Remélem azt is szívesen fogadjátok tőlem. :)

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? Mi a véleményetek magáról az országról?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

3 comments:

  1. Szupi lett! =) Tényleg jók ezek a színek együtt, olyan matrózos. :D

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó lett, ügyes vagy :)

    ReplyDelete