15 March 2013

77. The 31 Day Nail Challenge - Day 30 - Inspired by A TUTORIAL

Amivel kezdeni szeretném a posztot, az az, hogy elnézést kérjek. Tegnap egész nap internet nélkül voltam, sőt az áram is el-elment. Olyan manikűrt kellett utoljára elkészítenem, ahol egy tutorialt veszek alapul. Mivel a netkapcsolat megszakadt, így keresgélni sem tudtam. Nyilván mindenki hallott arról, mi a helyzet az országban a havazások miatt, különösen itt, a Dunántúlon. Székesfehérvár-Győr-Tata, erre fele van a legtöbb gond. (Tényleg rossz a helyzet, bárhol olvastok róla, nem túlzás. Nálunk konkrétan tankok járkálnak.) Na, de nem magyarázkodok, remélem megértitek. 
Estére visszatért minden szolgáltatás, így keresgélni is tudtam. A választásom cutepolish videójára esett. Nekem ő a kedvenc videobloggerem. :)

A videó, ami alapján a manikűrt készítettem:


Én a színeket kicsit megvariáltam, a rózsaszín helyett sárgát választottam. Az eredmény:



Az alap színem a sárga volt. ezután vittem fel zöldet és kéket. majd fekete körömlakkal díszítettem. Remélem lett egy kis kosárlabda hatás. :)



Cutepolishnak egyébként nagyon kedvelem a videóit. Mindig nagyon jól bemutatja az adott lépéseket, és igényesen dolgozik. Tulajdonképen csak az ő videói között kutatgattam. 



Nekem nagyon tetszik a végeredmény, és szerintem a színek is nagyon jól mennek egymáshoz. A fekete pedig kiemeli a többit, bár anélkül is elég jó volt! :)

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:


Essence Show Your Feet - 09 Sunshine 4ever
She Stylezone - 305
Essence Twins (old) - 03 Bonnie
Miss Sporty - 80

Ezzel az alkotással elérkeztünk a kihívás végére. Már csak egy rész van hátra, ahol újra kell alkotni a kedvencemet. Nagy dilemma lesz, melyiket fogom választani, de vasárnap kiderül! :) 

Nektek hogy tetszik? Cutepolish videóit ismeritek?

Melyik alkotás tetszett eddig nektek a legjobban?

Eddigi munkáim a kihívásra:
Colors:


Maria

Facebook oldal:

Ha kérdésed van, itt felteheted:

5 comments:

  1. nekem sokkal jobban tetszik sàrgàval mint pink lakkal.
    nagyon tetszenek a manikurjeid,ahogy ez is.
    èn nem nagyon szoktam youtube-on lesni videokat,inkàbb blogokat.de ugyes a csajszi :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép :)

    ReplyDelete
  3. Nekem kicsit erős a színösszeállítás, de ennek ellenére tetszik! :) Nagyon jól sikerült! :)

    ReplyDelete