20 March 2013

83. Miss Sporty Metal Flip - 040 Fiery Blaze

A Miss Sporty Metal Flip trendkiadásnak a mai napon az utolsó darabját mutatom be. Eddig már láthattátok a 030 Aurora Borealis-t és a 010 Beetle Wings-t. Az utolsó darab talán a legjobb.

Miss Sporty Metal Flip - Fiery Blaze



Az üveg szokásos miss sporty-s, az ecset sem változott az előbbiekhez képest. Az üvegben lilás-zöldes-óaranyos- méregzöldes színű. Szerencsére ez a körmeinek sem változik. 



Egyszerűen gyönyörű ez a szín. Az ok, amiért azt írtam, hogy talán ez a legjobb az összes közül azt a minőségére írtam. Ennek a legjobb a fedése, két rétegben bőven elég volt felkenni, és nem is csíkozódik annyira. Igyekeztem nektek minél több szögben/fényben lefényképezni, és azt hiszem sikerül visszaadnom nektek azt, mit tud ez a lakk. :)




Szerintem ősszel ez lesz az egyik kedvenc színem, annyira tetszik! Annyira tökéletes az átmenet is... Jajjj... :D Na, de mostantól a tavaszi színek jönnek, félretehetünk végre mindenféle sötét szürkés komor árnyalatot. 

Nektek melyik a kedvencetek a kollekcióból?



Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:


2 comments:

  1. Ez nagyon tetszik :D Szerintem ez a legszebb a metálos miss sporty lakkok közül. Ha látok vhol leárazva, tuti megveszem :D

    ReplyDelete
  2. Nekem ez tetszik a legjobban a három közül. =)

    ReplyDelete