23 March 2013

86. Golden Rose Jolly Jewels - 15

Pár nappal ezelőtt írtam nektek egy bejegyzést egy friss csomag megérkezéséről, amiről sajnos messziről érezni lehetett, hogy körömlakkok... Ugyanis az egyik széttört. Ebből kifolyólag az összes üveg olyan lett, amit nagyon nehezen mostam le, és mindenem csillámos volt, de még így sem lettek teljesen tiszták. 
Ebből a kis haulból hoztam mára nektek egy körömlakkot alapos tesztelés után, amire a legtöbben kíváncsiak voltatok. 

Golden Rose - 15



Az üveg 11 ml körömlakkot tartalmaz. Átlátszó, alul masszív üveg, az ecset részről nem nyilatkozok, ott tört el a lakkom... :D Az ecset egyébként  kerek és hosszúkás, könnyű vele dolgozni. 
Az üvegben úgy néz ki, hogy egy kicsit piszkos fehér alapban rengeteg kisebb nagyobb csillám van, amelyek mindenféle színben pompáznak. Akkor nézzük meg, hogyan remekel a körmökön. :)



A körmökön... Hát legalább annyira remekel, mint az üvegben. Csodálatos, és tényleg tele van tömve csillámokkal. A körmeimen két rétegben van felkenve. Erre még kell tenni egy fedőlakkot, hogy a csillámok tökéletesen a helyükön maradjanak, és így a felületét is kiegyenlíthetjük körmeinknek. 
A színek: ezüst, sárga, narancs, zöld, kék, lila.
Egyébként a Golden Rose 15-ös számű lakk tökéletes hasonmása az egyik China Glaze lakknak, mégpedig az It's a Trap-eze!-nek. A hasonmás szó nem is igazán fejezi ki, amit gondolok. Tökéletesen ugyan az a két lakk. 
A tartóssága: nekem nagyon bevált, 3 napig semmi baja nem volt a körmeimnek. Utána már egy-egy kisebb csillám elindult a nagyvilág felé, de nagyobb gondom nem akadt vele. 
Jöjjön most még pár kép napfényben is, és árnyékban is:





Azt hiszem egy használat után nagy kedvenccé nőtte ki magát, és már alig várom, hogy a többit is tesztelhessem! :)

Nektek hogy tetszik ez a körömlakk? Van a Golden Rose márkától valamitek? Mi a véleményetek róla?



Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:



11 comments:

  1. oh. nagyon szép :) azt hiszem kép alapján beleszerelmesedtem ebbe a lakkba :D

    ReplyDelete
  2. Nagyon frankó ez a lakk, egyre jobban tetszenek az ilyen típusú lakkok. =) Ma elmentem egy boltba, hogy vegyek szép színes nagy csillámokat és készítsek valami hasonló lakkot, de nem igazán találtam olyat, ami kedvemre lett volna. =( Folytatom tovább a keresést...

    ReplyDelete
  3. jèèè ez tokre olyan mint a CG it's trape lakkja :O

    ReplyDelete
  4. Ó, de nagyon gyönyörűséges :)

    ReplyDelete

  5. Tényleg ua mint a China Glaz It's a Trap-eze!
    Én is nézegettem már ezeket a lakkokat, 3 színt választottam ezekből :)

    ReplyDelete
  6. Ancsa Blogja: Nem csodálom, én is képek által estem szerelembe... :D

    Thimmyke: Nekem az a legnagyobb gondom, hogy a legtöbb csillám elengedi a színét. Még én is keresem a tökéleteset. :D

    Ági Mdolla: Igen, egy az egyben ugyan az :D

    Erzsi: Melyik 3-at? :) Vagy meglepi? :)

    ReplyDelete
  7. Ezt a lakkot én is megvettem három másikkal együtt. Aminek azért is örülök mert télen kihagytam a CG félét. :) Nagyon szép!

    ReplyDelete
  8. nagyon szép. :)
    várom már a többiről is a tesztet. :)

    ReplyDelete
  9. Ugyanilyen lakkot lehet kapni Lora néven egy csomó boltban! Volt ahol 269 forintért vettem, de vettem már 175 forintért is a One Euroban :) 3 színben van, nekem a fekete alapon csillámos a full kedvencem :)

    ReplyDelete