28 March 2013

90. Körömdíszítés? Rendelj Ebay-ről! Part 3

A blogolás egyik tök jó oldala, hogy nyomon követhetem, mi az ami nagyon érdekli a közönséget. Aki nem ismeri a bloggert, nem látta még a háttérmunkát, sejthetik mi zajlik itt, de azért elárulok pár extrát. Megnézhetjük melyik országból nézegetnek, melyik honlapról, hogyan találnak meg, milyen címszavak alapján, stb... Szoktak egész vicces keresések is megjelenni, mindig mosolyt tudtok csalni az arcomra. :)
De ez a funkció arra is jó szolgálatot tesz, hogy kiderüljön mit nézegettem a legtöbbször. Ahogy nő a nézettség, követők száma, a bejegyzéseknek is elég jó a megtekintése, viszont ami mindig az első 3-ban szerepel, az az ebay-es sorozat. Tehát jön a folytatás! :) Lesznek visszatérő elemek, vagy ami nem feltétlenül díszítés, de ami érdekelhet benneteket. 
Abban az esetben, ha valahol már nem árulják a terméket, vagy bármi gond van, kérlek jelezzetek, és azonnal kicserélem egy másik linkre! :) Szerencsére ez eddig is működött, remélem ezután is szóltok. 

Körömlakk margaréta/Nail art tips display



Elsőként a színtelen változatot hozom nektek, ugyanis ezen látszik igazán milyen is az a lakk. Hány réteg kell belőle, mennyire fed, milyen élénk színű, stb... Véleményem szerint ez ad valósághű képet egy körömlakkról. :) Az én adagom nemsokára megérkezik. Ami még jó, hogy ebben a csomagban 10 db van, ingyen szállítják, és a visszajelzések is nagyon jók. Kereken         $ 2.00 ~ 473 Ft.



Ugyan attól az eladótól itt van a fehér változat is. Van akinek inkább ez jön be, ezért ezt is elhoztam. Ebben is 10 db van összesen. Az ára: $ 2.50 ~ 500 Ft.

Kaviár gyöngyök/Nail caviar



Nem is tudom eddig miért maradtak ki a kaviárok... De most ezt pótlom. Szerintem nagyon különleges lehet egy-egy alkalomra (azért írok alkalmat, mert nem egy több napos mutatvány). A használata nagyon egyszerű, tervezek egy tutorialt is. :) Ingyen szállítás 12 szín. Az ára: $ 2.99 ~ 708 Ft.

Körömdíszítő fólia/Nail art foil



Bevallom, ezt még nem próbáltam, de a swatchok alapján elég jónak tűnik, habár nem olyan egyszerű a felhelyezése. Szerintem nagyon izgalmasak, így bátran ajánlom! :) Ezen a linken EGYENKÉNT lehet rendelni, ki kell választanotok. Az árak is egy-egy fóliát jelölnek! Az ára: $ 0,99 ~ 200 Ft.

Körömmatricák/Nail art stickers



Ez egy giga pack. :D Tele rengeteg matricával. Szerintem egy életre elegendő mennyiség. Én nem szoktam ezeket használni, de sok ismerősöm igen, és nincsen mindenkinek tökéletes kézügyessége, így ezek nagy segítséget adhatnak. :) Van fekete, fehér és színes is. Az ára: $ 2.50 ~ 591 Ft.

És egy kis meglepi a végére... :) A tegnapelőtti bejegyzéshez:

Essie - Madison ave-hue mini collection



Elhoztam nektek ezt a mini kollekciót is, hátha valaki kedvet kap hozzá. :) Nekem nagyon tetszik, sokat gondolkoztam rajta, de hiányzik belőle egy szín :(, ami nagyon tetszik... Nem túl drága, 4x5 ml lakkot tartalmaz. Ez kb 4 régi kiadású Essence lakk. szerintem megéri! :) A szállítás Magyarországra van kiszámítva. Az ára szállítási költséggel együtt: $ 16.95 ~ 4010 Ft.

Ennek a bejegyzésnek a végére is készítettem nektek egy összesítést. Az Essie kollekciót is beleszámolom, elvégre mindig mindegyik témakörből beleveszek egyet. 

Margaréta: $ 2.50 ~ 500 Ft.
Kaviár gyöngyök: $ 2.99 ~ 708 Ft.
Körömdíszítő fólia: $ 1.85 ~ 437 Ft.
Körömmatrica: $ 2.50 ~ 500 Ft.
Essie spring 2013 mini collection: $ 16.95 ~ 4010 Ft.

Összese: $ 26,79 ~ 6155 Ft

Remélem ez az összesítés is elnyeri tetszéseteket! :)
Amint összegyűlik egy újabb adag, megosztom veletek!


Kövess Bloglovin-on is! :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:


11 comments:

  1. beautybay-rol is tokre jo rendelni.
    semmi koze az ebayhez,de az essie lakkokrol jutott eszembe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szoktam ott nezelodni, de nekem az mar draga webshop :(

      Delete
  2. a cikkben elírtad az essiet essencenek! :P

    ReplyDelete
  3. Jaj megint olyan jó dolgokat szedtél össze....most megint késztetést érzek, hogy ez mind kell nekem is.... :)

    ReplyDelete
  4. óóó megint olyan szupik! :) csak a fóliáshoz kell valami speciális ragasztó is, nem? :O

    ReplyDelete
  5. Jujj én ezekre a körömdíszítő fóliákra olyan kíváncsi vagyok *.*

    ReplyDelete
  6. Névtelen: Nem-nem, az a csak hasonlítás, hogy kb menny a 4 ml Essie lakk. Hasonló méretű, mint a régi Essence 5 ml lakkok. :)

    Monika: Nem akarok én senkit pénzköltésre kényszeríteni, de hidd el tökéletesen megértem mit érzel. :D A margarétáim amúgy ma jöttek meg! :)

    M.: Ennek utána nézek, amint erőm lesz, és kicsit kiegészítem a posztot! :) Még ezt a technikát nem ismerem annyira. :)

    ReplyDelete
  7. engem teljesen beszippantott az ebay. :D
    tavaly még csak 3 dolgot rendeltem, ebben az évben pedig már most tartok 7-nél és még várok 3-at. :)
    egyébként képzeld el, megrendeltem azt a 72 darabos csillámporos meg mindenes szettet. hát már alig várom, hogy megjöjjön. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azon én még mindig gondolkozok. :DDD Én most már csak 3-at várok. :( Most egy ideig nem rendelek... :D

      Delete
  8. Szia, én is rendelte már az ebay-ről Kaviár gyöngyöket de amint megpróbáltam felrakni érdekes módon leoldódott róla a szín és egy ezüstös golyó lett az összesből kicsit lesokkoltal ( én átlátszó körömlakba szoktam belemártani majd rányomni a körömre lehet hogyha csak simán rápakolgatom és nem fedem le fedőlakkal akkor megmarad a színe)
    A matricák nagyon tetszenek szerintem egy olyat rendelek :)
    puszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amikor átlátszóval kenem le akármelyik gyöngyömet (akárhonnan), ugyan így viselkedik nekem is. Én valamilyen alapszínt elkenek, és abba nyomogatom a kaviárokat. Fedőlakkot sem szoktam rátenni.

      Delete