29 March 2013

91. Golden Rose Jolly Jewels - 09

Ezen a borús, szürke napon egy igazán vidám teszttel érkeztem. :) Mégpedig a következő Golden Rose lakkal, amit remélem már nagyon vártatok.

Golden Rose Jolly Jewels - 09


Mielőtt bármibe belekezdenénk, ismét elnézést kell kérnem az üveg állapota miatt, de tudjátok... A törött körömlakk mindent összecsillámozott, ami egyébként a napokban épen és egészségesen megérkezett.
Tehát az üveg. Ugyan olyan, mint a többinél, könnyű tárolni, és praktikus. Az ecsete is rendben van, szépen tudtam vele dolgozni, habár a tömény csillám mennyiség igen izgága. Kb 11 ml körömlakk. 



Az üvegben azt látjuk, hogy egy világos rózsaszín alapban rengeteg fehér és bíbor csillám van. Ez a mennyiség a körmökön sem csökken. Összesen két réteget használtam, de így is nagyon sok, aminek természetesen nagyon örülök, hisz ezeknek a lakkoknak ez a lényege. Amúgy nekem erről az összeállításról a vattacukor jut eszembe. Mikor kicsit összegyúrjuk, beleharapunk, és ahol kicsit nyálas lett, ott sötétebb, van ahol egész világos, stb... :D



Annyira rossz, hogy nincsen már igazán tavaszi időjárás, ugyanis akkor durranna igazán nagyot ez a kis csoda. Jó, ilyen időben pedig felüdülés, hogy legalább itt ezt látom, de mégis... Én jobban örülnék, ha ezt napfényben is le tudtam volna fényképezni. 
Amúgy több napig rajtam volt, rendesen leteszteltem. Teljesen ép maradt. :) Alá a Peel off base coat alaplakkot használtam, így ma kényelmesen meg tudtam tőle szabadulni. :D



Összességében ez is egy nagyon izgalmas színvilág, és ezt is nagyon kedvelni fogom. :) Néha már olyan késztetés fog el, hogy bárcsak megrendelném az összes ilyet, de ezen úrrá kell lennem... :D 

Nektek mi a véleményetek erről a kis aranyosról? :)

Follow on Bloglovin





Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

15 comments:

  1. hú, ez lett az egyik kedvenc így képek alapján :))

    ReplyDelete
  2. ez tènyleg gyonyoru.
    de ràragadt midenhova a glitter ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen! :) Erre még fedőlakkot sem kentem, és semmi baja nem volt. :)

      Delete
  3. Nagyon kis cukika. =) Bár kicsit fedhetne jobban az alapszín. =) De ennyit talán el lehet neki nézni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, ezeknek a lakkoknak nem a fedés az erősségük, de azt hiszem megbocsátható, és a sok csillámtól ez egyáltalán nem feltűnő.

      Delete
  4. Hú nagyon széééép! :) Tényleg picit olyan vattacukor feelingű. :)

    ReplyDelete
  5. Óóóó.. ez nagyon tetszik!! *-*

    ReplyDelete
  6. Ez is nagyon, nagyon szép :)

    ReplyDelete


  7. Épp ma kaptam meg én is a rendelésem, az egyik lakk épp ez a szín, imádom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi volt még a csomagban? Vagy egyelőre titok? :)

      Delete
  8. Úristen ez gyönyörű! *-* Csodaszép! :)

    ReplyDelete