9 April 2013

101. My Wishlist

A mai napra egy kívánságlistát hoztam nektek olyan körömlakkokról, amikre már régóta fáj a fogam... Szerencsére az előző listáról két szépség is az enyém lett, igaz sok időmbe telt, hátha ebből is sikerül beszereznem párat. Az is igaz, hogy nem (csak) high end termékeket válogattam össze, így még esélyem is van. Árakat is írok hozzájuk, de mindegyikhez postaköltség nélkül! 
Na nézzük mi az amiért ácsingózok:


1. Zoya - Apple: Ez a körömlakk még egy régebbi nyári kollekcióból való, de egészen egyszerűen rá vagyok kattanva. A fedése nem a legjobb (legalábbis kutakodások alapján), de az sem igazán érdekel, jöhet belőle a 3 is. :D Egyébként még nincsen Zoya márkájú körömlakkom, így ezért is nagyon kíváncsi vagyok rá. Megveszek érte! :)
~ 1400 Ft

2. Essie - A Cut Above: Ez is egy olyan körömlakk, amit nagyon sokat nézegetek. Nem is értem eddig miért nem landolt egyik online kosaramban sem. Egy szolídabb manikűrt tökéletesen fel tud dobni, és annyi jó kép és ötlet van hozzá az interneten, hogy totálisan bele lehet szeretni, és a minihercegnőket kicsalogatja a lányokból! :)
~ 1700 Ft

3. Picture Polish - Cosmos: Ez egy sötét kék lakk telis-tele csillámokkal, amitől az embernek tényleg olyan érzése van, mintha minden egyes körmén egy kis univerzumot hordana. A csillámok olyanok, mint a csillagok. :) Alapjában véve ez a körömlakk nem az az extra drága kategória, de a szállítási költség baromi sok Magyarországra. 
~ 2400 Ft

4. Zoya - Rica: Ismét egy Zoya lakk... :) Méghozzá ugyan abból a kollekcióból. Menthetetlenül beléjük szerettem. Annyira szép ez a narancsos piros ezzel a sok-sok arany csillámmal (vagy pehellyel??), hogy csak ámulok és bámulok. Tényleg tökéletes nyári színek!
~ 1400Ft

5. Orly - It's Not Rocket Science: Ez a lakkot még Edinánál láttam, és szerelem volt első látásra. Nekem a filmek után csak az ufo-trutyi jut róla eszembe, de tökéletes őszi szín. Beraktam ebbe a listába, mivel azóta vágyakozok rá, de egy vallomás. Jövő héten már itt is lesz nálam. :) 
~ 2000 Ft

6. Sally Hansen Complete Salon Manicure - Cafe au Lait: Régóta keresek egy igazán jó nude lakkot. Amikor a Dm-ben jártam, igaz más jött velem haza, de ezt is kiszúrtam magamnak, szóval még ki tudja mit hoz a jövő. ;) Sokan nincsenek jó véleménnyel erről a márkáról, ahogy olvasom a bejegyzéseket. Majd én is kifejtem a véleményemet, kezd kialakulni. :)
~ 2200 Ft

Egy pluszt is hoztam, szintén a Sally Hansen háza tájáról:


Ez egy fedő és alaplakk is. Csodákat ígérnek, kíváncsi vagyok, mit is tud. Ha sikerül beszerezni, és már teszteltem is, akkor tudok róla többet mondani. :)

Nektek mi a kívánságlistátok? :)

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

8 comments:

  1. De szépek! *.* Az essie nagyon tetszik!

    Amúgy az OPI-nak is vannak csodás nude árnyalaltai...tegnap nézegettem Müllerben. :) De aztán én inkább egy szépséges halvány rózsaszín árnyalatút vettem, holnap délután kinn lesz a blogon! :))
    2300 körül volt az ára a Mülleres szülinapos kuponnal. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, az OPI-nak is nagyon jók vannak! Még azon is nagyon gondolkozok. :) Hétvégén úgyis müller közelében leszek. :D

      Delete
    2. Jujj, pénztárcára veszélyes helyzet lesz. :P

      Delete
  2. minden tetszik :D de jokat vàlogatsz mindig

    ReplyDelete
  3. Nekem majdnem mind tetszik. :)
    Hát ha én most leírnám a kívánságlistám az 3 nap lenne. :D

    ReplyDelete
  4. Az az Orly lakk gyönyörűűű...Kell,kell,kell! :D

    ReplyDelete