14 April 2013

105. Nail Club - Elegant

Ismét eltelt két hét, így jön a következő Nail Club-os vasárnap. A múlt alkalommal a rózsaszín, volt a témánk, ami egy elég vidám, élénk, tavaszias szín. Ezen a héten a visszafogottságé a főszerep. A témánk:

Elegáns


Ezen a héten annyit tudtam biztosra, hogy lágy színekből akarom összeállítani a manikűrt, ami nagyon szolid,  ízléses, és bájos. Többféle képet is keresgéltem, hogy egy kis inspirációhoz jussak, végül több alkotást ollóztam össze magamon. Így előkaptam egy halvány barackos Essie lakkot, egy kis ezüstöt és a kis köveimet. A végeredmény:



A színek már megvoltak, azonban azt is ki kellett találnom hogyan is állítsam össze. Amellett döntöttem, hogy celluxos technikával a körömvégeimet ezüstre festem a barack színre, és hogy ne legyen teljesen egyhangú, a gyűrűsujjam egésze ezüst lett, 3 kövecskével. :)




Az eredménnyel én teljesen elégedett vagyok, másoktól is csak dicséretet hallottam. Ráadásul már 3. napja hordom, ami azért nagy szó. :D

A körömlakkok, amelyeket felhasználtam:

Essie - 402 Pure Chiffon
Essence Cracking Base Coat - 02 Sparkling Silver

Mostantól amúgy mindig lesz egy vendégbloggerünk is, aki szintén részt vesz az adott témában. :) A mostani meghívott pedig nem más, mint Dii! :)

Nektek hogy tetszik ez a manikűr? :)

Follow on Bloglovin


A többiek munkái:




Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

13 comments:

  1. Nagyon kis csinos lett *.*

    ReplyDelete
  2. nagyon szép lett tetszik!!!

    ReplyDelete
  3. Csinos lett, tetszik! :)

    ReplyDelete
  4. Szerintem is nagyon csini lett, a hasonló ezüst lakkon én is gondolkodtam, de most örülök hogy nem emellett döntöttem.

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép!Jól kiemelkednek a rózsaszín kövek!:)

    ReplyDelete
  6. Köszönöööm! :)
    Flory, én pedig a masnin gondolkoztam! :D

    ReplyDelete
  7. Nagyon tetszik, jó az ötlet, és szép a kivitelezés :]

    ReplyDelete
  8. Nagyon szép lett, imádom az ezüst körmöket :)

    ReplyDelete