17 April 2013

107. 3 in 1 Nail Challenge

Tegnap délután Ingrid blogján találkoztam egy nagyon érdekes kihívással, ami Elíz oldaláról származik. Az alap ötlet valami fantasztikus! :) Röviden és tömören arról szól, hogy ki kell választani találomra 3 körömlakkot (CSUKOTT szemmel!!! ...vagy mások segítségével). Ezután ezekből kell összeállítani egy manikűrt. Van aki szerencsés, és tök jól illő lakkokat kap, de van akinek teljesen különböző színekkel kell dolgoznia. Én azt hiszem egy kicsit szerencsés voltam... :) 


Nézzük először a szabályokat, amelyeket Elíz oldaláról másolok ide. 

"A lényeg tehát, hogy lássuk, ki mit tud kihozni 3 olyan lakkból, amik lehet, hogy első pillantása nem is illenek össze! Ezért tehát ne tegyétek vissza azt, amit kihúztatok! ;)
Van még néhány szabály, a visszarakás tilalmán kívül, nézzük meg ezeket is:
- Az átlátszó alap- és fedőlakkok nem számítanak a háromba, ezeket nyugodtan használhatjátok!
- A matt fedőlakkok is külön használhatóak!
- Kétvégű lakkok egynek számítanak, de csak az egyik részét használhatjátok!
- Lehet használni bármilyen eszközt (nyomda, pontozó, legyezőecset, pálcika, stb.) a manikűr elkészítéséhez!
- Nem lehet használni díszítőszalagot, csillámot, strassz követ, se más körömdíszítő bigyót! (Csak segédeszközként, mondjuk ha egy vékony vonalat akartok készíteni akkor ahhoz használhattok díszítőszalagot, de értelemszerűen a kész manikűrben már nem szerepelhet a szalag.)"

Mivel egyedül voltam itthon, így kipakoltam egy kupacba a körömlakkjaimat (úgyis rendet kellett már rakni a dobozkáimban), lefényképeztem nektek, utána csukott szemmel alaposan összekevertem. Mindeközben hangosan, megállás nélkül kértem bocsánatot a lakkoktól, mert ilyen csúnyán bánok velük. :D
A kupac:


Csak reménykedni tudtam, hogy jó lakkok kerülnek a kezeim közé. Nem válogattam a keverés után, belenyúltam, húztam. :D Csak a legvégén nyitottam ki a szememet, és fordultam a lakkok felé (mondjuk az igaz, hogy azonnal tudtam milyen márkát húztam...). Megkönnyebbülve vettem szemügyre a drágaságokat.


Nem is olyan rossz, ugye? :)
IsasDora - 728 Black Galaxy
Astor - 390 Plum Nectar
BYS - 195 Pink in a Blink

Mivel nem állnak annyira távol egymástól a színek (legalábbis kettő passzol, a feketét meg akármihez hozzá lehet dobni), így csak azon kellett elgondolkoznom, hogyan is készítsem el a manit.

A végeredmény pedig ez lett:



Nem kellett sok idő, kipattant a fejemből az ötlet, elő is kaptam a szalagokat az alap színem után, és kezdődött a móka! :) Mivel az astornak nagy az ecsete, így volt egy kis gondom a festéssel, de a végeredmény azt hiszem magáért beszél. :)



Ezzel a manival én tökéletesen elégedett vagyok! Imádom, és mindig a nap felé fordítom, hogy csillogjon az IasaDora-m! :) 
Tervezek még többet is ebből a kihívásból, mivel roppant izgalmas, remélem ti is kedvet kaptok hozzá! 

Mi a véleményetek a manikűrről? Kipróbáljátok ezt a kihívást? Ha igen, kérek linket, meg szeretném nézni! :)


Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:

18 comments:

  1. Jaj hát nagyon szuper lett! Tök jól néz ki, imádom :))

    ReplyDelete
  2. juhéé. egyre többen csináltok ilyet :)
    én le vagyok maradva, de én is fogok :D

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nagyon jó lett, szerencsés voltál :D

    ReplyDelete
  4. hú ez nagyon szép lett :)

    ReplyDelete
  5. Egek, de gyönyörű az a kupac...:)) Nagyon tuti lett amit alkottál!

    ReplyDelete
  6. Jaj,ez nagyon szép lett!Ez az eddigi legszebb azok közül amit láttam!
    (pedig én is részt vettem ebben a kihívásban!:))

    ReplyDelete
  7. Ingrid, Mea, Lora, Lakk MAtt, Zsu: Köszönöm! :)
    Ibolya Janko: Igen, nagyon szuper ötlet! :) Kíváncsian várom! :)
    B Nixon: Köszönöm, nagyon jól esik, hogy így gondolod! :)

    ReplyDelete
  8. hűű, de tök jó lett. :)

    ReplyDelete
  9. remek színek, még jobb kivitelezés!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Utálom a rózsaszínt a pirossal/vörössel, de ez most nagyon tetszik :]

    ReplyDelete
  11. Azti mennyi lakkod van :) Gyönyörű manikűrt készítettél a három lakkal :)

    ReplyDelete
  12. Flory: Köszönöm! :)
    M. Köszönöm, reméltem, hogy jó színek jönnek ki, majd a többinél is legyen ekkora szerencsém. :D
    CRaPTRaSH: Én sem igazán kedvelem a két színt együtt, de ez kicsit bogyósabb szín, így ezért passzolhatnak. :)
    Réka Réka P.: Az évek... :DD Köszönöm! :)

    ReplyDelete
  13. nagyon tetszik. :)))
    a lakkok pedig csodásak. :)

    ReplyDelete
  14. Nagyon klassz, és az a fekete... *.*

    ReplyDelete
  15. Rohadtjó **-** Hány lakkod van összesen? :D
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azóta bővült, ott még "csak" 101 db volt, most azt hiszem 109 :D

      Delete