7 April 2013

99. Golden Rose Jolly Jewels - 05

A mai napra ismét egy Golden Rose Jolly Jewels lakkot hoztam nektek, méghozzá a 05-ös számút. Jelen állapotomban (ami bármikor, bármitől változhat), de ki merem állítani, hogy a kedvencem. Gyanítottam már mikor megrendeltem, hogy nagyon szeretni fogom, de ahogy felkentem, arra az érzésre nem is számítottam. Meseszép! De nézzük miről is van szó. 



Az üvege ugyan olyan, mint a többi (09-es ITT, 15-ös ITT), és ugyan úgy csúnya a széttört társuk miatt. Ennyire tudtam letisztítani... Néha még le tudok pattintani róluk egy két csillámot, na de ez van. Azt látjuk az üvegben, hogy egy halvány lila alapban sötétebb lila apró és nagyobb zöld csillámok találhatók meg benne, méghozzá elég nagy mennyiségben. Ez a körmökön így mutat:



Meg kell zabálni, nem igaz?! :) Mindössze két rétegben vittem fel, és ennyi csillám jött vele. A fedése talán ennek a legjobb, de nyilván ez annak köszönhető, hogy ez egy sötétebb lakk, mint a többi. Szerencsére ma a nap is kisütött, így tudtam néhány olyan képet is készíteni! 



Annyira különleges és egyedi ez az összeállítás! Nagyon kedvelem ezt a két színt együtt. Ami még legalább ekkora kedvenc, az a pink+zöld és a lila+citromsárga. Bárcsak lenne olyan is! De ha nem gyártanak, majd készítek én (ha meglesz a megfelelő alapanyag...). :)



A csillámok a helyükön maradnak, a rétegek pedig nagyon gyorsan megszáradnak. Az Essence lehúzható alappal pedig a lemosással sem lehet gondunk. Ha nem tesztelgetnék annyit, ez lenne jó ideig a körmeimen, annyira rákattantam! :)

Nektek hogy tetszik ez a GR lakk? Melyik eddig a kedvencetek? 

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:



9 comments:

  1. Valahogy nekem is a többi jobban bejövős. :)

    ReplyDelete
  2. Valahogy nekem ez a színkombináció annyira nem fér össze, szépszép, de az előző kettő sokkal jobban tetszett. :)

    ReplyDelete
  3. Látom megosztó ez a lakk, még jó, mert akkor tényleg tud valamit. :) Szerencsére emberek vagyunk, így mindenkinek más tetszik jobban. :) Én még mindig nagyon szeretem! :D

    ReplyDelete
  4. jujuj nagyon szép!! az egész kollekció kellős...sajnos :-D

    ReplyDelete