4 May 2013

120. Best Blog Díj

Mostanában elindult egy díj a bloggerinák körében, a Best Blog Díj. Olvastam róla egy két helyen, és be kell valljam, irigykedve néztem, de aztán jött a meglepetés. Egyszerre két leányzó is úgy gondolta, hogy megérdemli a kis oldalam ezt a kitüntetést. Első körben köszönöm Thimmykének (Thimmyke lakk-kuckója), majd a következő díjat Linának (Élet-módi...).

Íme az első díjam:


Azonban itt nem áll meg a dolog. Jön hozzá pár apróság, szabály:

1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat!

2. Tovább adjuk 4 bloggernek, akiknél 200-nál kevesebb a feliratkozott olvasók száma!
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott négy blogon a díjazásról.


Nehéz volt kiválasztanom azt a 4 bloggert, akinek tovább szeretném adni a díjat, de végül sikerült. Olyanokat szeretnék kitüntetni, akik még nem kaptak (vagy nem láttam ezidáig), de megérdemlik. A választásom rájuk esett:


(azóta már mástól is kapott)



A kommentek nemsokára repülnek! :)

Remélem legalább akkora örömöt okozok ezzel nekik, mint amekkora nekem volt/van! :)

Follow on Bloglovin



Maria


Facebook oldal:

ASK.FM - Ha kérdésetek van, itt feltehetitek:


5 comments:

  1. Jaj de örülök, hogy M. is kapott. =) Ő is rajta lett volna a listámon, ha nem csak 4 embert lehet írni. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm!! :* jó ezt olvasni! : )

      Delete
  2. Nagyon szépen köszönöm Maria! :) <3 Most törhetem a fejem, hogy kinek adjam. :D ha lehetne biztos visszaadnám! ;)

    ReplyDelete
  3. Még sosem kaptam díjat, nagyon örülök neki!!! Köszönöm!^-^ / Szépséglabor

    ReplyDelete
  4. Nagyon megérdemeltétek, szóval igazán nincs mit! :)

    ReplyDelete