7 July 2013

168. Nail Club - Glitter

Újra eltelt két hét, megint vasárnap, így jön a következő Nail Club. :) Kicsit gondban voltam, mivel az itteni impulzusok miatt, amelyek folyamatosan érnek, az idő szabályosan sprintet fut. Nem tudom mikor fog elfáradni, de egyelőre élvezem ezt a "sodródást". Kezdem azt érezni, hogy élek. :) No, de maradjunk témánál. Ismét egy nagyon általánosan megfogalmazott témával rukkoltunk elő:

Csillámos körmök


Mint ahogyan írtam, nem volt zökkenőmentes ez a téma. A többinél általában tudom mit akarok, de itt olyan körmök jutottak eszembe, amelyek nem annyira kreatívak. Gondolkoztam mintákon is, stb, de végül tényleg egy egyszerű manikűrnél maradtam. :D Ettől függetlenül nekem baromira bejön.




Az elméletem az volt, hogy felcseréljem a szokásos alkotást, és csak egy körmömön legyen egy normális szín, a többin pedig nyugodtan partyzhattak a csillámok. Több körömlakkból raktam össze a végeredményt, ami olyannyira lett szikrázó, hogy napsütésben rendesen közveszélyes. Hegesztőszemüveggel elviselhető. :D



Maga a színek összhatása is igazán nyárias lett, ha egy kicsit több kék csillámot viszek fel, akkor rá lehetne fogni, hogy a tengeren visszatükröződő nap sugarait látjuk, a gyűrűsujjam pedig egy matracot. Hm... Lehet meg is fogom ezt valósítani. :)

Mi a véleményetek a mostani alkotásról? 


Többiek munkái:







Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




10 comments:

  1. Gyönyörű lett! :)))

    ReplyDelete
  2. Nagyon jóóóó, és olyan furi (jó értelemben furi), hogy általában a fordított felállásban szokhattuk meg a hasonló manikűröket, hogy a csillám van a gyűrűs ujjon. Úgyhogy nagyon jó ez a csavar.

    ReplyDelete
  3. Jól néz ki, milyen lakkokal készült?

    ReplyDelete
  4. xstrawberrykissx, Erzsi: Köszönöm! :)

    Glitterfinger Lexa: Köszi! :) Élőben is nagyon jól mutat, valószínűleg lesz még ilyen. :D

    malvina: Köszi! :) A gyűrűsujjamon: Astor Fashion Studio - 113, a többin: Essence nail art cracking base - 02 Sparkling silver, Hema - 26, Essence nail art twins (régi) - 03 clyde

    ReplyDelete
  5. nagyon szép lett, tetszik, hogy nem minden körmöd csillogós:))

    ReplyDelete
  6. "Az elméletem az volt, hogy felcseréljem a szokásos alkotást, és csak egy körmömön legyen egy normális szín, a többin pedig nyugodtan partyzhattak a csillámok. "
    Te, nekem ezek után ne mondd, hogy nem vagy kreatív! Az ötlet is meg a lakkozás is jó lett :]

    ReplyDelete
  7. Mi alapján választotok bloggereket a NailClub-ba?

    ReplyDelete