18 July 2013

176. Dutch Haul

Ma van pontosan 4 hete, hogy itt vagyok Hollandiában. Ez idő alatt jócskán megnőtt a körömlakkjaim száma, így ideje őket egy posztban is bemutatnom. Van amiről már olvashattatok, de sok-sok szépség vár még arra, hogy szemügyre vegyétek őket. :) 


Amiről már szó volt, a lakk neve linket is tartalmaz, ami elvezet benneteket az adott bejegyzésig. Márkánként nézzük is meg miről lesz a közeljövőben szó:

NYX Girls


 Emerald Forest 185: Ő az első között volt, talán a legelső, amit megvettem. A Douglas-ben van egy hatalmas nagy állvány, ahol szerintem legalább 100 különböző lakk közül válogathatunk. Ebbe a színbe egészen egyszerűen azonnal beleszerettem. Azóta már egyet sem látok belőle, így rám várt a kicsike. :) Rengeteg zöld, sötétzöld, sárgászöld apró csillám van egy zöldes alapban, így a névválasztás is tökéletesre sikeredett. Már viseltem, de nem tudtam befotózni, de a következő ismét ez a lakk lesz. :D

Dreamy Glitter 167: Ez már egy fedőlakk, amiben sok-sok rózsaszínes glitter kapott helyet, van köztük hatszögletű, de csillag alakú is! Bizonyos fényekben egyébként kékes, zöldes és sárgás fényük is van. Ez is egy azonnali szerelem volt. :)

claire's


Nude with Glitters: Mostanában több helyen is felbukkant ez a lakk, és a sok színes Golden Rose után (hupsz, a negyedikről még nem volt szó) vágytam egy nude-ra is. Eléggé felkeltette az érdeklődésemet ez a lágy szín fekete és ezüst-fehér glitterekkel.

Leather Burgundi: Ez egy bordó színű bőr hatású körömlakk. Nem tudom tagadni, hogy mennyire imádom ezt a színt a körmeimen viselni, így egyértelműen ezt választottam. Őszre tökéletes választás szerintem, és igazán érdekes a finishe. :)

H&M


Glitter Nail Polish szett: Mikor megláttam, azonnal leszedtem az akasztójáról, az sem érdekelt, hogy mennyibe került (ha jól emlékszem 4-5 euro), annyira megtetszett az összes kis fedőlakk. Először azon gondolkoztam, hogy ez egy glitterszendvics szett, de a fehér annyira jól fedett két rétegben, hogy egyelőre nem így használom, csak simán felviszem a fedőlakkokat. De ami késik nem múlik.

Glitter Nail Polish - Blue: A hőn áhított körömlakk! Komolyan mondom, amerre jártam Magyarországon, mindenhol bementem a H&M-be, és ezt a tömény csodát kerestem. Sehol sem találtam, itt pedig egyből kiszúrtam. Nagyjából felsikítottam, és ezt is azonnal leszedtem a polcról. :D Elég viccesen nézhettem ki.

Etos


103: Már őket is kiszúrtam, ráadásul az egyik olvasóm is említette, hogy nézzek körül náluk is, és mikor újra bementem, 3 euroért kettőt lehetett elhozni. Ez itt annyira jó ajánlat, hogy nem tudtam ellenállni. A képen elég fura színűnek néz ki ez a lakk, de élőben sokkal szebb. Szürkés-lilás-khaki színekben pompázik.

101: Régóta vágyok egy olyan doucrome lakkra, ami narancs-lila-bronzos színekben ragyog. Már ki is szúrtam egy olyat, amit szeretnék, de előzetesnek ez is megteszi. :) Kíváncsi vagyok hogyan teljesítenek majd.

Hema


Nem véletlenül van ebből a legtöbb, itteni árakhoz képest nem drágák, jók, és hatalmas a színválaszték.

Top Coat Glitter 26: Ezzel már találkozhattatok, ez egy holo csillámokkal agyontömött fedőlakk, ami 3 rétegben önmagában is használható. Link a névnél.

Special Effect Chameleon - Chameleon Purple 64: Megint doucrome lakk... :D Azonban ez is nagyon különleges, ugyanis lilából megy át barnás khaki színbe.

Long Lasting NP 823: Na, ez egy tökéletes csillámos piros körömlakk. A glitterek azonban nem pirosassak, hanem több színben is csillognak, de olyan picik, hogy az összhatás mindennél elbűvölőbb.

Special Effect Chameleon - Chameleon Cobalt 62: Róla is olvashattatok már, Kék és lila duocrome lakk.

Special Effect Glitter - Glitter Purple 74: Nos, ez elvileg sandos hatású glitteres lakk. Amikor egy rétegben használtam, annyira nem tapasztaltam, a sok sok glitter púposodott csak ki. de majd tesztelem rendesen is, úgy lehet róla igazán véleményt mondani. Amúgy lila alaban van sok-sok ezüst csillám.


Egyelőre ennyi a "kis" csomagom, nyilván bővülni fog, már kinéztem jó pár színt. Annyira szépek! 

Mire vagytok a leginkább kíváncsiak? Mit vásároltatok utoljára? :)




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest





14 comments:

  1. engem a h&m szett és a hema lakkok közül az utolsó érdekel legjobban :)
    amúgy minden nagyon jó, már várom a posztokat! :D

    ReplyDelete
  2. A Claire's újabban egyre jobb, nagyon érdekel a glittere nude és az H&M-es mini fedőlakkok. :3

    ReplyDelete
  3. nyx lakkok gyönyörűek!!

    ReplyDelete
  4. Nekem is a NYx lakkok tetszenek a legjobbak, de Claire's lakkjai is szép színűek! Már követlek Bloglovin'-on, ha gondolod kövess te is: http://www.bloglovin.com/blog/4669937
    xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  5. Azok az etos lakkok nagyon bejövősek! ;]

    ReplyDelete
  6. a NYX és a H&M lakkok a legszebbek! :)

    ReplyDelete
  7. Ugyanilyen hevesen-sikoltozva találtam rá én is a Váci utcában arra a H&M lakkra pár hónapja, előtte égen-földön kerestem :D

    ReplyDelete
  8. Szuper mind! Elsőnek talán az H&M-es szett jöhetne :)

    ReplyDelete
  9. Elsőnek a H&M szett jön(már csak egy csillám van hátra ;)), és utána a NYX lakkok! :)

    ReplyDelete
  10. Húha, a H&M lakkok isteniek, de a Hemák közül is tudnék válogatni! :)

    ReplyDelete