31 July 2013

185. Neon Ombre

Aki követ Instagarmon, azok már láthattak egy kis előzetest a mai bejegyzés főszereplőjéről. (Aki szeretne követni, és előzeteseket látni, vagy csak személyesebb képeket nézegetni, azoknak itt a felhasználónevem: bmaria8 )  
Ez az ötlet tegnap reggel pattant ki a fejemből, mikor éppen semmi dolgom sem volt, és kíváncsi voltam, hogy sikeresen kivitelezhető-e. A végeredmény magáért beszél.



Az idő ugyan hihetetlenül borús volt tegnap, de a nyári hangulatom egy pillanatra sem hagyott alább. 20 fok ellenére is ujjatlanban, rövidnadrágban mozdultam ki otthonról, és természetesen ezzel a kis alkotással. Amire vágytam, mielőtt elkészítettem a manit: legyen világos, neonos - pipa, legyen ombre - pipa, legyen matt - pipa, legyen feltűnő - pipa.  Így született meg ő. :)

Az alapot két réteg fehér lakkal indítottam, majd mikor már teljesen megszáradt, akkor egy kis alufóliadarabon összekevertem a körömlakkokat, és szivaccsal szépen egyenletesen felvittem a körmömre. A közeli képeken nem annyira jól eldolgozott az átmenet, de élőben normál távolságból teljesen egybefolyik. 



Egyszerűen nem bírok betelni vele! Ha lehetne, akkor hetekig ezt hordanám, de mindig van egy olyan lakk, amit azonnal akarok a körmeimre. :D Azért igyekszem türelmesnek lenni. Egyébként egy gond van csak a világos matt manikűrökkel: hamar koszolódnak. Az egyik hüvelykujjam már egy kicsit meg is sínylette a tegnapi kalandparkot. :( 
Felhasznált lakkok:
NYC Mattító fedőlakk

Nektek mi a véleményetek erről a manikűrről? Szívesen viselnétek?




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest






15 comments:

  1. nagyon tetszik! :) igazán nyárias. nekem eszembe jut még a jégkása is róla, bár nem tudom miért :D szóval nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  2. Ez hihetetlenül szép. Ki is próbálom mindenképp. :)

    ReplyDelete
  3. nagyon tetszik, szép lett!:))

    ReplyDelete
  4. Ez nagyon szép lett, nem túl hivalkodó még is különleges! :)

    ReplyDelete
  5. Nagyon jól néz ki, ilyet én is fogok készíteni majd :)

    ReplyDelete
  6. Nagyon szuper lett! ma is ilyesmit készülök csinálni. :D

    ReplyDelete
  7. Lilla: Köszi! Tényleg ahhoz is hasonlítható! :D

    bokorbogi93, Panka, CRaPTRaSH, Glitterfinger Lexa: Köszi!

    Niki Strawberrykiss: Köszi! Igen, annak ellenére, hogy neon, nem annyira erős. :)

    Thimmyke: Remélem a blogon is fent lesz! :D

    ReplyDelete
  8. Awww, ez nagyon szuper lett. Már nálam is tervben van jó ideje egy ombre manikűr, de most a szegecsek annyira lefoglalnak, hogy nem tudok túllépni rajtuk. :-D

    ReplyDelete
  9. Nagyon szépséges *.* Én is próbáltam már fehér - neon pink variációban, bár annyi eszem nem volt, hogy külön összekeverem és így nem lett szép az átmenet. Nah majd legközelebb ;)

    ReplyDelete
  10. Gyönyörű lett :) Ritkán látni ilyen szép átmenetet :)

    ReplyDelete