6 August 2013

189. Hema Special Effect Chameleon - Chameleon Purple 64

Eddig tökéletes napsütéses (és szokatlanul jó) időjárás volt itt Hollandiában, így megállás nélkül jöhettek a vidámabbnál vidámabb színek. Mára viszont beborult, és esős "normális" nap köszöntött, így egy olyan lakkot hoztam, ami már be lett fotózva, de még nem éreztem azt, hogy ahhoz a naphoz illene. Most itt tartunk.

Hema Special Effect Chameleon - Chameleon Purple 64


Már találkozhattatok egy másik duocrome hema lakkal, ahol bemutattam azt is, milyen más színben található meg ez a kiadásuk. A kékes zöld árnyalat mellett ő volt az, akit még nagyon "megkívántam". Az üveg szokásos, 11 ml-t tartalmaz, az ecset teljesen egyszerű, nem okozott problémát a használata. Amit itt láthatunk az a lila-khaki színek átmenete, ami itt ezen a képen is nagyon szép, de nézzük, hogy a körmeinken mennyire valósul meg.



Szerintem elérte azt, amit vártam tőle. Az átmenet nagyon finom, de mégis teljes, így igazán különleges hatást kelt. Két rétegben is tökéletesen fedett, egyáltalán nincsen szükség egy harmadikra. A száradási ideje is rendben van, nem kell a végtelenségig várnunk. 



Tartósságról sincsen panasz, mint az eddigi összes Hemánál, itt is egyenletes kopás vehető csak észre pár nap után. Ami egy kis problémát jelenthet, hogy csíkozódik, de ez csak itt a képeken tűnt fel igazán. A körmeimen, annyira nem vehető észre, mivel minden szögben egyértelműen látszik a duocrome hatás, eltereli a figyelmet. :D

Végtére is, ezzel a körömlakkal is nagyon meg vagyok elégedve, őszre pont tökéletes lesz, vagy az ilyen borúsabb nyári napokra... :)

Hogy tetszik nektek ez a szín? 




Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest




8 comments:

  1. Hű, nagyon gyönyörű ez a lakk! :) *.*

    ReplyDelete
  2. ez meseszép*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. De lennék én ott a borús napon...
    Nekem valamiért ez a szín nem jön be, meg úgy általában a duokróm dolog nem érintette meg a fantáziámat :( Pedig biztos klassz, mert mindenki szereti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tetszhet mindenkinek az összes hatás, ez így normális. :)

      Delete
  4. Nagyon szép színű ez a lakk!!!

    ReplyDelete