11 August 2013

193. Manikűrvadász 3. - Az elkészült manikűr

Végre elérkezett ez a nap is! Megszülettek az alkotások, és ma mindenki elárasztja vele a blogszférát. Remélem nektek, olvasóknak is legalább annyira izgalmas lesz, mint az alkotóknak, és szívesen nézitek meg majd mindenki munkáját.


A sorsoláson én a Cheap and Chic look blogot kaptam, így Vikitől kellett választanom. Igazság szerint ennek nagyon örültem, ugyanis mindig tetszettek az ötletes, könnyen kivitelezhető manikűrjei. A választásom ERRE az alkotásra esett:


Mikor közzétette, akkor is nagyon bejött, és még emlékeztem is rá, így a hosszas keresgélés, válogatás után visszakanyarodtam ehhez. Íme az én átdolgozott verzióm:



Ami rögtön szembetűnő, hogy én átváltoztattam a színeket, és egy textúrát, így magamévá téve az egészet. Rózsaszínek helyett jöttek a sárgák, és a csillámos lakkot kicseréltem egy sand hatásúra. Remélem senki nem bánja ezt, szerintem így is nagyon jó lett a végeredmény.



Az elkészítése sem nehéz, mindenkinek szívből ajánlom. A mintákat is szalagok segítségével csináltam, azokat leszedtem, majd egy-egy tisztára lecseréltem. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy hihetetlenül tetszik ez a végeredmény, és szerintem más színekkel is kísérletezni fogok. :)
A következő forduló házigazdáját jövő héten fogom kisorsolni, és a blog FACEBOOK-os oldalán fogom közzétenni, természetesen e-mailben értesítem az illetékest. :)

Felhasznált körömlakkok:




Nektek mi a véleményetek erről az alkotásról? Szeretnétek hozzá egy step-by-step bejegyzést?


Többiek munkái:






Maria


Facebook  |  Ask.fm  |  Bloglovin  |  Pinterest





22 comments:

  1. gyönyörű*.*

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    ReplyDelete
  2. mintha photoshoppal kicserélték volna a színeket :) Nagyon precíz lett :)

    ReplyDelete
  3. Istenem, ez gyönyörű lett. :)

    ReplyDelete
  4. nagyon jól sikerült, szép munkát végeztél, mint a Vikié teljesen olyan :)
    és nagyon tetszik a színek összepárosítása :)

    ReplyDelete
  5. Mind a kettő csodaszép a maga módján, a Tiédet annak ellenére is megkedveltem, hogy nem szeretem körömlakkban a sárgát. :)

    ReplyDelete
  6. Wow, nagyon jól sikerült *-*

    ReplyDelete
  7. Szuper lett, tetszik így sárgával :)

    ReplyDelete
  8. gyönyörű lett, nem szeretem a sárga színt de ez nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  9. Jujj de jó lett *-* Nagyon tetszik, hogy a sárga mellé a zöldet választottad.

    ReplyDelete
  10. Nekem éppen a sárga lakk a gyengébb, ezért (is) nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  11. mennyire szép *-*
    nagyon nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  12. Profi munka, mint mindig! Gyönyörű lett! :))

    ReplyDelete
  13. Amennyire utálom a sárgát, annyira tetszik ez most így :]

    ReplyDelete
  14. ez gyönyörű lett, nagyon tetszik!:))

    ReplyDelete
  15. Nagyon tetszik, hogy csak a színeken változtattál, a sárgáért meg plusz pont, egyik kedvenc színem :)

    ReplyDelete
  16. Nagyon klassz lett Marcsi! Most teljesen meghoztad a kedvem a sárgához. :}

    ReplyDelete