2 February 2014

303. Nail Club - Gradient Nails

Megint jelentkezünk a csajokkal, és ismét egy nagyon nyitott témával. Most azonban nem egy szín kerül előtérbe, hanem egy technika, ami rengeteg variációt, és ábrázolást tartalmaz, így öröm volt ötletelni.

Nail Club - Gradient Nails


Átmeneteket én hihetetlenül szeretek a körmeimre applikálni, rengeteg színkombinációban el tudom képzelni, ráadásul a kezdetek óta azt hiszem a technikám is javult egy kicsikét. Persze ez a sok-sok gyakorlásnak köszönhető, nem is tudnám összeadni hány olyan manikűr nem került fel ide csak azért, mert nem voltam megelégedve vele. Most sem lett tökéletes, de már vállalható. :)



A színválasztás nem is volt kérdéses, ugyanis mostanában betegesen hajszolom a világos tónusú rózsaszíneket, még keresem a tökéletest. Kétféleképpen is be szeretném mutatni az én elképzelésemet az átmenetről. Három ujjamon a teljesen hagyományos módszerrel találkozhattok, amit sminkszivaccsal vittem fel egy alapra. 



A többi két körmömön szereplő minta nyilván hagy maga után kívánnivalót, de igyekeztem a lehető legjobban elkészíteni szabad kézzel. Mostanában egyre többször megfordul a fejemben, hogy akrilfestéket kéne rendelnem, azzal mennyivel könnyebben tudnék mintákat készíteni, és persze szebben is. :)

Összességében amúgy nagyon tetszik, üde friss hatást kelt ebben a borongós időjárásban. Messziről pedig nagyon is jól egybeolvadnak a színek, így öröm bámulni a kis kacsóm. 


Hogy tetszik a mai manikűr? Melyik a kedvenc színkombinációtok ombre körmöknél?


Többiek munkái:






Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 





11 comments:

  1. Szép, nekem nagyon tetszik (:

    ReplyDelete
  2. Szerintem is nagyon szép :)

    ReplyDelete
  3. legjobb :) annyira jó, hogy ezeket a csíkokat beletetted, nagyon-nagyon tetszik :)
    (Andi)

    ReplyDelete
  4. Szuper a színválasztás, nagyon szép lett :)

    ReplyDelete
  5. Most ez tetszik a legjobban, bár a többieké is nagyon szép lett, de ez... *.*

    ReplyDelete
  6. nekem ez most nagyon bejon, annyira szep szineket valasztottal!

    ReplyDelete
  7. Nagyon szép, a színátmenet és a minta is :)

    ReplyDelete
  8. Nagyon jól néz ki! A mostani fordulóban a tiéd kedvencem. :)

    ReplyDelete