23 February 2014

315. Catrice Crushed Crystals - 06 Call Me Princess

Tegnap azon gondolkozta, hogy melyik lenne a következő bejegyzésem legtökéletesebb alanya. Több szempontom is volt. Az egyik, hogy legyen rózsaszín, a másik pedig, hogy legyen csilli-villi. Ennek egészen nagyszerű, és különleges oka van, ugyanis pénteken megszületett a magyar származású holland hercegnének a kislánya, Zita Klára. :) Hirtelen beugrott, hogy melyik lakk erre a legideálisabb. :)

Catrice Crushed Crystals - 06 Call Me Princess


A körömlakk nevéből már rá is jöhettetek, hogy miért ezt választottam. :) Az árnyalat is tökéletesen megfelel az elvárásoknak. Cukorkarózsaszín tömérdek arany pehellyel és csillámmal, amelyek néha bizonyos fényben zöldesen irizálnak. Egyszerűen olyan kis hercegnős, alkalomhoz illő. 
Amúgy a Crushed Crystals a Catrice márka egyik tavaszi újítása. Végre ők is csatlakoztak a homok finisű körömlakkok világához, bár szerintem igen csak későn. Pár színre azonban megérte várni, például erre, és ami engem még meggyőzött, az a lilás színű. Az állaga ennek számomra pont jó. Felvitelnél semmilyen problémába nem ütköztem. Az ecsete kesze-kusza egy kicsit, de én rendesen tudtam vele dolgozni. Felkenve pedig egy csodás kis birodalomba csöppenhetünk. *-*



Pont kellő mennyiségben található meg minden. A rózsaszín, és ez az arany páros engem még a Barbie és a Csingiling-féle világra emlékeztet. Mindenképpen vidámabbá tesz, és sokkal pozitívabban lehet az egész világot látni. Elvégre a tündérmeséknek is ez a lényege...



Két rétegben tökéletesen fedett, a száradási ideje viszont nem döntött világrekordot. Nem annyira lassú, de nem is gyors. A felülete is érdes, de még az elfogadható szinten, így aki ódzkodik ettől a finistől, annak is bátran ajánlom.


Összességében nagyon csodás kis lakkocska, nem is tudtam volna ennél tökéletesebbet kiválasztani a készletemből. Tavasszal is, és nyáron is előszeretettel fogom bevetni, annyira hozzánőtt a szívemhez (őszintén szólva erre nem számítottam). 

A kollekció többi tagja:



Mi a véleményetek erről a körömlakkról? Próbáltátok már valamelyiket ebből a kollekcióból? Melyik kívánságlistás?




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




17 comments:

  1. Gyönyörű szép ez a lakk :)

    ReplyDelete
  2. Csodálatos! Felkerült a listámra ! :)

    ReplyDelete
  3. Gyönyörű O.O ezt meg akartam venni, de akárhányszor megyek sosincs :D

    ReplyDelete
  4. Wow, nagyon szép *.* Nekem is kéne :P

    ReplyDelete
  5. Odavagyok teljesen ezért a lakkért *-*

    ReplyDelete
  6. A lakk csodaszép, állítólag Moyra hasonmás és nem is tartós, de sajnos legutóbb nem volt rózsaszín Moyra a boltban, csak türkiz...pedig ez a szín nagyon kell.
    Zita Clarat meg Isten éltesse :)

    ReplyDelete
  7. Engem az eddig olvasott vélemények meggyőztek, hogy távol tartsam magam a Catrice sand lakkjaitól, ráadásul hasonló színem Moyra-ból és Barry M-ből is van, úgyhogy nem érzem nélkülözhetetlennek. Sand lakkok közül most a CG Sea Goddess kollekcióra vagyok teljesen ráindulva, remélem hamarosan lesz a Nailland-ben :D

    ReplyDelete
  8. A színe nagyon szép, számomra is az ideális rózsaszín, az arany meg csak hab a tortán :)

    ReplyDelete
  9. Egyre jobban tetszik ez a lakk :D

    ReplyDelete
  10. En oont ugy vagyok vele mint Aggie, megneztem oket. Szepek, szepek, de egyet sem vettem.

    ReplyDelete
  11. A Moyra Sand Effect No851-esem és eközött a rózsaszín között nem látok semmi különbséget, viszont ez a lila és ez a középszürke igen erősen érint! :)
    Na jó, még a pezsgőszín is jöhetne...:)
    bandita

    ReplyDelete
  12. Szép kis lakk, de nekem így képről pont úgy néz ki, mint a Moyra rózsaszín homoklakkja :)

    ReplyDelete
  13. Keeeeeeeeelllllllllllll!!!!!!!!!! Szerelmes vagyok ebbe a lakkba! :D

    ReplyDelete
  14. Azta, de szép ez a lakk! És jól áll Neked ez az ártatlan árnyalat :-)

    ReplyDelete
  15. Meseszép! :) Mindenképpen kívánságlistás! :)

    ReplyDelete