25 February 2014

316. Douglas Absolute - 22 Caramel Frappé

Vannak néha kattanások, amikor úgy érzi az ember, hogy valamire egészen egyszerűen égetően szüksége van. Ősszel nekem ilyen volt az, hogy mindenképpen mustár sárga körömlakkot szeretnék, mert az illik a sapka-sál-kesztyű szettemhez, és az egyik szoknyámhoz. Régóta szemezgettem a Douglas saját márkás lakkjával, így végül beadtam a derekam, és egyik délután megvettem (még pár hónapja). Ma ő kerül nagyító alá. 

Douglas Absolute - 22 Caramel Frappé


A külső ugyan olyan, mint a márka többi körömlakkjánál. 11 ml-t tartalmaz, az ecsetével könnyen lehet dolgozni, viszont használat előtt le kell vennünk a kupak tetejét, utána tudjuk letekerni. Az állaga is nagyon rendben van, nem volt túl folyós, és mindenhova szépen terült. 



A színe felkenve szerintem nagyon szép, bár embere válogatja, nem jön be mindenkinek. Én nekem is ritka alkalmakkor volt hozzá kedvem, de akkor nagyon. A mustár sárgának szerintem az egyik legjobb árnyalata, kellőképpen meleg tónusú. Két rétegben már tökéletesen fedett, és a száradási ideje is nagyon rendben volt. De milyen más minőséget is várnánk a Douglas Absolute körömlakkjaitól?!



Összességében teljesen elégedett vagyok a termékkel, tökélete mustáros krém finist kapunk, olyannyira, hogy legszívesebben bele mártanám a sült oldalast. :D Bár lehet csak a reggeli hiánya beszél belőlem (tudom, tudom, ez nem helyes, de néha sok a dolog...). Azonban a minősége ellenére tényleg csak ritkán került elő, amikor tudtam, hogy felveszem azt a bizonyos szoknyát/sálat/sapit. 

Nektek mi a véleményetek erről a lakkról/márkáról? Van hasonló színű körömlakkotok?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 




9 comments:

  1. Két lakkom van tőlük, az egyiket nagyon imádom a másikért pedig vérzik a szívem...:( A vörös már másnapra lepattogott úgy,hogy nem csináltam semmi körömlakk gyilkos dolgot. De ettől függetlenül szerintem megéri velük próbálkozni :)

    ReplyDelete
  2. Alapjáraton nem kedvelem ezt a színt, viszont ez most megfogott. Nagyon szép!

    ReplyDelete
  3. Nagyon szeretem az ilyen perverz színeket, és nagyon jól is áll Neked!

    ReplyDelete
  4. Nem is rossz ez a szín :) Hozzáillő ruhával szerintem nagyon jó lehet, jobban tetszik, mintha sima sárga lenne.

    ReplyDelete
  5. Nagyon különleges a színe, de magamon nem tudnám elképzelni. Valamilyen hasonló színű kiegészítő mindenképpen kell hozzá és akkor nagyon ütős!

    ReplyDelete
  6. A márka a kedvenceim között van, de ez a szin nekem nem tetszik... semmiben nem használok ilyen árnyalatot, valahogy hozzám nem megy. De ha tudod mivel párositani , rajtad biztosan jól áll :)

    ReplyDelete
  7. Nekem sajna sose tetszett igazán a mustársárga :( :D

    ReplyDelete
  8. Cserkó Muffin: Jajj! :( Nekem ilyen még nem fordult elő ettől a márkától, de hát mindenhol lehetnek fekete bárányok.

    Bloggerina Egy: Naaa, örülök, hogy megtetszett! Tényleg egy megosztó szín.

    djkaty: Felnevettem elég hangosan.. :D Köszönöm! :)

    Audrey80: Ugye? Én mindig fekete harisnya-mustár szoknya-fekete garbó- mustár sapka-sál kombinációhoz hordom. Elég machy-machy, de ha annyira jól néz ki? :)

    Yndre: Igen, anélkül én sem igen szoktam erre a lakkra gondolni. Mindenképpen párosítani kell valamivel.

    fairyland: Hát igen, ehhez muszáj valami plusz kiegészítő is, hogy mutasson. =/ Ha egyáltalán nem hordasz mustár színt, akkor pedig meg is értem az álláspontodat.

    Elíz: Látod, eléggé megosztó szegény... :D

    ReplyDelete
  9. Ó, de szép kis mustársárga. :)

    ReplyDelete