30 May 2014

360. Orly Flash Glam FX - Mermaid

Nem is tudom hogyan kezdjem ezt a bejegyzést... Mondhatnám, hogy az egyik kedvenc fedőlakkomról lesz szó, de ez mindig arra igaz, amit éppen viselek, és amibe éppen nagyon beleszerettem. :D A mai alanyunk is pont ilyen lesz. Egy nagy szerelem beteljesülése. ^^

Orly Flash Glam FX - Mermaid



Már az üvegben is eléggé szemet kápráztatóan gyönyörű, így ha bárki a kezébe veszi, szerintem igencsak nehezen tudna ellenállni. Színtelen átlátszó alapban van rengeteg apróbb és nagyobb hexagon glitter, amelyek zöldek, türkizek és néhol holo fényben szikrázóak. Már leírva is beleborzongnak a körmeim.



Az a helyzet, hogy felkenve sem kell benne csalódnunk. *-* Pontosan azt kapjuk, amit az üveg alapján elvárnánk tőle, ráadásul nem kell megküzdeni a csillámokért, hanem alapból ilyen sok megy fel. A gyűrűs ujjamon egy vékonyabb és egy közepes rétegben használtam, és azzal ilyen hatást értem el. Három rétegben azt is el tudom képzelni, hogy teljesen fed, habár még nem próbáltam ki.



Alapnak a China Glaze Aquadelic lakkját használtam két rétegben. Olyannyira illik egymáshoz a két lakk, hogy amikor ezt viseltem a körmeimen, akkor csak bámultam, és bámultam. Nem tudtam róla levenni a szemeim. A száradása is rendben van, bár ha vastagabban visszük fel, akkor azért várnunk kell, vagy használnunk kell gyorsan száradó fedőlakkot. Ami még csodás ebben a kis hableányban, hogy amint napsütés éri, elkezd igazán csillogni. Hihetetlen, mennyire jól el tudja magát adni. ;)


Összességében tökéletesen meg vagyok elégedve ezzel a lakkal, így ha glitter-mániában szenvedtek (, mint én) és szeretitek a csillogást (, mint én), akkor csak ajánlani tudom. Ráadásul a maga 18 ml-jével bőőőven elég lesz egy ideig. 

Nektek hogy tetszik ez a körömlakk?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



10 comments:

  1. Most már nincs mese...muszáj lesz egy Orly lakkot beszereznem :D Mondjuk nem zöldet, ezt magamon nem tudnám elképzelni, a te körmeiden viszont káprázatos *.*

    ReplyDelete
  2. Én annyira nem szoktam oda lenni a glitterekért, de ez most nagyon "szíven ütött". :) Csodaszép!

    ReplyDelete
  3. Nagyon szép és tényleg szuperül mutat a CG-zel :)

    ReplyDelete
  4. Önmagában is nagyon szèp színe van, de a china glaze-el tökèletes igazán!:)

    ReplyDelete
  5. Nagyon szép! Feketével tudnám még elképzelni a zöldön kívül.

    ReplyDelete
  6. Gyönyörű! Nagyon jól mutatnak együtt! :)

    ReplyDelete
  7. fantasztikus ez a manikűr! :)

    ReplyDelete
  8. Gyönyörű O.O Nálam is már érik egy Orly lakk megvétele :)

    ReplyDelete
  9. gyönyörűséges ez a lakk:) annyira imádom a zöld lakkokat:)

    ReplyDelete