10 July 2014

376. Márkabemutató 9. - Barry M

A legutóbbi bejegyzés alkalmával felcsillant a szemem, időm is volt, így elterveztem, hogy megírom a következő Márkabemutató bejegyzésemet, ami egy igazán népszerű, és sokrétű márkáról szól. Én még csak a körömlakkjait próbáltam, de már azok is teljes mértékben meggyőztek és mivel ez egy ilyen blog, így lényegében erről szeretnék nektek írni. 

Márkabemutató 9. - Barry M



A Barry M a legnépszerűbb márkák közé tartozik az Egyesült Királyságban, amit én egy percig sem kétlek. A minőség mellett az árak sem annyira magasak, így a legtöbbünk számára elérhetőek. Egyébként a céget 1982-ben alapította Barry Mero Londonban. Barry úgy gondolta, hogy az angol nők nem igazán válogathatnak merészebb, meghökkentő, és drámai sminktermékek közül, tehát ennek kiküszöbölését érezte igazán fontosnak. Merem állítani, hogy közel jár/járt a céljához, ugyanis tényleg nagy választékban érhetőek el már a körömlakkok is. Színekben, textúrákban, semmiben sincsen hiány. 

Nail Care

Forrás
Kezdjük az alapokkal. Ami előnye, de akár hátránya is lehet a márkának, hogy ez a vonal végtelenül egyszerű. Megtalálhatunk egy színtelen lakkot, amely alap-, erősítő-,fedőlakk egyben. A honlapon még szerepel egy mattító fedőlakk is, és pár eszköz a tökéletes manikűr kivitelezéséhez.


All Nail Paints

Forrás
Ugyan az alapkollekció körömlakkjaival nincsen tapasztalatom, de azt állíthatom, hogy széles a színskálája. Legyen szó dögös vörösről, hupikékről, feketéről, pasztell színekről, itt megtaláljátok azokat. Gyors száradást és tartósságot ígérnek, szerintem mindenképpen megér egy próbát. 


Kollekciók

Glitter Nail Paint
Forrás

Gelly Hi-Shine
Forrás

Textured Nail Effect
Forrás

Matte Nail Polish
Forrás

Silk Nail Paint
Forrás
Aquarium
Forrás
Textured Royal Glitter Nail Polish
Forrás

Különböző kollekciókból egyáltalán nincsen hiány, bármire van szükségünk, meg fogjuk ennél a márkánál találni. Nem is tettem ki mindegyikről a képet, mert olyan sok kapható egyszerre, de a szebbek közül azért csemegéztem nektek. :) 
Ami külön jó hír a magyar lányok számára, hogy egy ideje már meg tudjátok vásárolni a Nailland Hungary-nél akár a pultoknál, akár a webshopban. Számos más helyen is elérhető, amit én még elsőként ajánlok, az az ASOS.com online felület. Sokszor foghatunk ki nagyon kedvező akciókat. 

Én csak arra tudlak titeket buzdítani, hogy ha még nem tettétek, akkor bátran próbáljátok ki ezt a márkát, pláne a lakkjaikat. Legalábbis azokat merem nektek bátran ajánlani. 


Kedvelitek a Barry M márkát? Van már vele tapasztalatotok? Meséljetek!



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 



2 comments:

  1. régebben sosem mozgatott meg, de mióta megrendeltem ASOS-ról 3 lakkját, azóta egyszerűen imádom. az összes kollekció jöhetne! :)

    ReplyDelete
  2. kedvenc matt homok lakkom tőlük van, a menta csoda. hiper tartós, nagyon nyári, könnyen kenhető. nem is értem, h első pingálásra miért orroltam meg rá és mellőztem vagy másfél hónapig. :D
    még egy barry m lakkom van, sajnos a hi-jelly vagy melyik családból, a nagyon királykék grape, amire Edina is azt mondta, h épp az egyik legnehezebb textúrájú példány, nem könnyű vele bánni. nekem nem is megy. túl folyós, nem tudok vele szépen kenni, kimegyek a szélekre... egy alkalommal próbáltam csak ki, rövid időn belül lemosás lett a vége. de most úgy döntöttem, h ha már az köztudottan problémásabb darab, veszek valami szép nyári színt, hátha az szimpatikusabb lesz. egyébként valamiért engem ez a márka vonz leginkább, mármint ennek tetszik összességében leginkább a különféle kollekciója-csomagolása. szóval össze kell barátkoznunk! ;)

    ReplyDelete