20 July 2014

380. Nail Club - Beachy Nails

Juhúúú! Erre a vasárnapra egy igazán jó kis témával érkeztünk a lányokkal, amit már alig vártam, hogy elkészíthessek. Annyiféleképpen lehet megvalósítani, és olyan sok fantázia van benne. Már a többiek munkáit is rettenetesen várom, annyira izgatott vagyok. 

Nail Club - Beachy Nails


Régóta készülök már egy ilyen manikűrt elkészíteni, így most több legyet üthetek egy csapásra. Amióta Amszterdamban élek, ennyire közel a tengerparthoz (fél óra), azóta teljesen a megszállottja lettem, és amikor csak tudok elmegyek oda, napozok, pihenek, olvasok, fürdök, és kagylókat gyűjtök. Na meg persze eszem a sok finomságot, amit a tenger szolgál nekünk... :D Így ki merem jelenteni, hogy erre a nyárra igazi "beachy girl" lettem. A körmeimen pedig én így élem meg:



Őszinte leszek hozzátok. Nekem annyira megtetszett ez a manikűr, hogy le sem akartam mosni. Úgy egész nyáron át szívesen viseltem volna. De ugye ez nem annyira lehetséges, ráadásul biztosan felbukkan egy olyan körömlakk, ami azonnal lerángatja az előzőt a körmeimről. 
Az elkészítése ugyan sok időt von maga után, de mégis pofon egyszerű. Nem kell hozzá semmi más a lakkokon kívül, mint egy szivacs, és a díszítésre szolgáló apró dolgok. Én tettem a körmeimre kagylókat, kagylóhéjat és kis kaviárgyöngyöket is. 



Az alapszínem egy nude lakk volt, majd a szivacs sarkaival felvittem a színeket, amelyekkel a vizet próbáltam meg imitálni. A sorrend: fehér, világoskék, középkék és kétféle kék homoklakk. A gyűrűsujjamnál a nude színre felvittem egy pelyhes arany réteget, majd hasonló árnyalatú homoklakkot, amitől igazán tengerparti lett. 


Végül hoztam egy olyan képet is, ahol az általam gyűjtött kis kagylókkal pózolok. Nem tehetek róla, elkapott a hév. Szerintem nyárra egyébként ez egy kitűnő nail art lehetőség, még akkor is, ha mondjuk csak az egyik ujjunkra készítjük el, a többin pedig marad a "homok".

Nézzétek meg a többiek munkáit is:








Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram 





15 comments:

  1. Mesés lett ez a manikűr! Nagyon hangulatos, tényleg hozza a tenger-érzést, és a "kiegészítők" is szuperek rajta :)

    ReplyDelete
  2. Nagyon jó lett a manikűr, bár hétköznapokon én nem viselném, mert oda nem annyira jön be, de maga a manikűr tényleg nagyon jó és kreatív :)

    ReplyDelete
  3. Eszméletlenül jó lett, a kagylók és a gyöngyök tökéletes választások voltak, ráadásul a színek és nagyon jó harmóniában vannak egymással :)

    ReplyDelete
  4. Gyönyörű ez a manikűr, ezek a szép kagylók, hol lehet ilyet beszerezni?

    ReplyDelete
  5. Szerelembe estem, egyszerűen tökéletes!

    ReplyDelete
  6. szuper jó lett, én is hasonlót csináltam a múltkor, holnap kerül ki a blogra. :)

    ReplyDelete
  7. Te Jószagú....!! :)
    Az eddigi legszebb manikűrödet láthattam, köszönöm! :)
    Meg kell mondjam, ebben a témakörben nem láttam még olyat, ami ezt felülmúlta volna! A szívem szakadna meg, ha ilyet festenék és le kellene mosnom.
    bandita

    ReplyDelete
  8. Ez fantasztikus! "Le esett" az állam!

    ReplyDelete
  9. Ez gyönyörű lett *_* Annyira de annyira tetszenek benne azok a kagylók :D

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  10. Meseszép lett! Nagyon szépen hoztad össze a színeket. :)

    ReplyDelete
  11. Ez tényleg a tenger!! Gyönyörű, a körmödre varázsoltad a tengert és partot :)

    ReplyDelete