11 August 2014

384. Essie - Lots of Lux

Nem is kell már nektek ecsetelnem, hogy mennyire örülök, amikor akciós lakkokkal találom magam szemben, ráadásul olyanokkal, amelyeket már régóta szeretnék. Nyilván ilyenkor elcsábulok, bármekkora ellenállást is tanúsít az agyam reális része.

I’m so excited, when I find something on  sale. I think I don’t need to write the reasons. Especially I LOVE it, when I find my old dreams. Of course, I buy it immediately. This is a heavenly sign, I guess. :D

Essie - Lots of Lux



Ez az Essie lakk még a karácsonyi extra kiadásukban szerepelt, ahol a márka tényleg kitett magáért, nem is kicsit. Bár az egyik lakknál egy kicsit elszálltak, és az kevésbé nyerte el a közönség tetszését, de legalább megpróbálták. Nekem ez tetszik. Szóval, nincsen sehol sem feltüntetve, de ez egy homok finisű körömlakk. Aki nem nézett utána annakidején, azt érheti meglepetés. :D Persze én pont emiatt nem bántam, hogy nem hagytam saját magam lebeszélni róla. Sokszor vagyok így, de most is csak ismétlem magam. A képek nem adják vissza az igazi szépségét ennek a csodának!

This Essie polish was in the 2013 holiday edition. I think, the brand made it very well and it was a big change from them. Although, one polish was too much for me (Belugaria) and most of the fans didn’t like it too, but they tried it, and this is more than enough. I liked the collection. So, Lots of Lux  is a sand nail polish, tough we can’t read this on it. If you didn’t read about it, It can be a surprise. :D Of course, I bought it because of the finish. The pictures can’t show how beautiful this nail polish is. *-*



Sajnos az a helyzet, hogy bármennyi árnyalatú kék homoklakkja lehet az embernek, akkor sem tud neki nemet mondani, de remélem a képek alapján titeket is meggyőzlek az álláspontomról. Annyira különleges hatást kelt, hogy csak na! A tökéletes középkék színt fűszerezték meg ezüstös és zöldes csillogással, így még ünnepibbé téve a hangulatát. Habár én nyáron is gond nélkül el tudom képzelni magamon, mivel ez egyfajta sellős manikűrt is eredményez.

It’s a shame, but if you have a lot blue sand-finish nail polishes, you can’t say no for the Lots of Lux. I hope you can see why. It’s so special! The perfect middle blue with silver and green sparkle. You can wear in the whole year.




Mondanom sem kell, hogy minőségben hozza az elvárásokat. Ha ügyesek vagyunk, már egy rétegben is fed, de a tökéletes hatás érdekében mindenképpen ajánlok még egyet. Persze, mivel gyorsan megszárad, így emiatt nem kell aggódnunk. A tartósságával is elégedett vagyok, ugyanis őt 3 napig viseltem, és addig szépen a helyén maradt.

The quality is perfect, but this is an Essie… You can use only one coat, but I prefer two. It’s more deeper. It dries very quickly, so don’t worry. It stayed on my nail for a long time. This is a perfect go-to nail polish, I guess. : )


Összességében egy pillanatig sem bánom, hogy rábeszéltem magamat, és a kosárba dobtam egy társával együtt (róla nemsokára ;)) Minőségben, és látványban is tökéletesen meggyőzött, pláne azzal a hihetetlen matt csillogással, amivel ez a finis rendelkezik… Hát nem győztem kontrollálni magam,  hogy ne bámuljam megállás nélkül a körmeim… :D


Overall experience, this is a perfect nail polish. The quality and the look is gorgeous. It sparkles a lot, I’m just staring at my nails, when I wear Lots of Lux. 

Mi a véleményetek erről a körömlakkról?

What do you think about this nail polish?


Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr


7 comments: