4 September 2014

392. Models Own HyperGel – Cornflower Gleam

Éppen a Forever 21-os körömet futottam egyik este, amikor megpillantottam pár lakkot a kasszánál. Először azt hittem káprázik a szemem, de ahogy közelebb mentem, már rá is jöttem milyen márkát hoztak be a boltba… Gyorsan szóltam a barátnőmnek, hogy akkor engem itt keressen, ha végzett, mert én innen nem megyek sehová, csak fizetni.

One evening I checked Forever 21, when I saw some nail polish bottles next to the cassa. At first I couldn’t believe it, but I got close and I recognised the brand. I said to my friend, she can find me here, I won’t go anywhere, only to pay.

Models Own HyperGel – Cornflower Gleam


Úgy ám! Végre már van egy Models Own lelőhelyem is a városban. Igaz, hogy csak pár kollekció található meg (neon, illatosak, hypergel), de higgyétek el, én ebből is bőven tudok válogatni. Meg persze remélem, hogy bővítik majd a kínálatot. Először ezt a kékeslila csodát szeretném nektek megmutatni a HyperGel, azaz a gél hatású körömlakkok családjából. Nem kell hozzá semmilyen speciális eszköz, ugyan úgy használható, mint a többi normál lakk.

Yuppy! Finally, I have a place, where I can buy some Models Own nail polishes. Ok, Forever 21 has just three collections here (neon, scented shades, HyperGel), but I can choose from these too. And I hope they will have more and more. So, first I would like to show you this amazing blue-purple shade from the HyperGel collection. You don’t need any special stuff, just use it like a normal polish.



De ez a szín! Te jóóó éééég! Egyszerűen imádom. Egyszerű, krém finisű lakk, de még így is simán rabul ejtett. Aki falun nőtt fel, vagy legalábbis ismeri a természetet, azok egyetértenek abban, hogy ez a szín tényleg a búzavirág megtestesítője. Ezzel a névvel egyébként elég nyárias, de én az év bármely szakában el tudom képzelni.

Wow, this colour! Omg. I love it. It’s a simple cream polish, but really nice. Who grew up in a village or who knows the nature, they agree with me, this is really a cornflower colour. With this name it’s so a summer polish, but I think it’s good in every season.



A minősége is rendben volt, ugyanis két rétegben elegendőnek bizonyult (egy vékony és egy vastag). Az igaz, hogy kicsit sűrűbb a lakk állaga, de bőven a kezelhető kategóriába tartozik. A körmökön pedig egy kicsit vastagabban lesz fent, de engem ez nem zavar. Száradást tekintve nem extragyors, de fedőlakkal orvosolható ez is.

The quality is also good. I used just two coats (one thin and one thick). It’s true, Cornflower Gleam is a litte bit thick, but I can use it very easily, so it doesn’t matter. It dried little bit slowly, maybe you need a top coat too.


Összességében nagyon elégedett vagyok vele, és szívből ajánlom nektek is. Amikor viseltem, akkor mindenki nagyon megdicsérte, és folyamatosan azt a kérdést kaptam, hogy ez gél lakk-e. Tehát a hatást elérte a márka. :)

Overall experience, I really love this nail polish and I think you could like too. When I wore it, everybody said it’s soo beautiful and they thought it is a gel polish… Haha! So good job Models Own! The HyperGel looks like a gel polish. ^^


Ti próbáltátok már valamelyik HyperGel lakkot? Hogy tetszett?

Have you ever tried the HyperGel nail polishes? Did you like it?




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram    |   Tumblr




13 comments:

  1. Replies
    1. Ne is mondd! Egyszerűen odavagyok érte. :)

      Delete
  2. Eszméletlenül Gyönyörű*-*♥ x
    Bianka

    ReplyDelete
  3. Ez a szín nekem is megvan. :) Tényleg nagyon különleges árnyalat, viszont az állagát én nem szeretem, szerintem is túl sűrű. (Bár ez más Models Own lakkoknál is probléma.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, egy kicsit sűrű, de nekem még rendben volt. Erről a vonalról én is azt hallottam, hogy a többi is ilyen.

      Delete
  4. Atyaúristen *-* Ez csodaszép!! Azóta nem mertem HyperGel típust venni, amióta az egyik kékje befogja a kezem is, de ez nagyon kellene, ezzel fogok álmodni most! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jajj, arról olvastam. :S azóta kerülöm azt a színt. :DDD De ennél nem kell félni ilyentől. Szóóóóval, nem akarlak pénzköltésre csábítani, de hajrá. :D

      Delete
  5. Hoppácska....nem kicsit szépséges! :)

    ReplyDelete
  6. Gyönyörű, tavaly és most is van hasonló színű lakkom, mindig kell egy ilyen szín a készletbe!!

    ReplyDelete