6 November 2015

408. Monthly Favourites - October 2015


Arra gondoltam legyen egy újabb változás a blogon, mégpedig egy havi kedvences bejegyzésben. Itt leginkább olyan termékekkel találkozhattok, amelyek nem tartoznak a körömápolás körébe (bár olyan is elő fog fordulni biztosan), de úgy gondoltam, talán szívesen olvasnátok arról, hogy nekem mik váltak be. Az sem kizárt, hogy teljesen random dolgokat láttok majd, meglátjuk. Az októberi rész kicsit csúszva indul, nézzétek el nekem, pár napot Hollandiában töltöttem (kommentekre is jönnek nemsokára a válaszok). Kezdjük is el, mely termékeket imádtam ebben a hónapban!



The Body Shop - Vitamin E Overnight Serum-in-oil: Sokáig ódzkodtam az olajos arcápolási termékektől, mivel kombinált/problémás arcbőröm van. Aztán egyre több helyen olvastam arról, hogy ez mennyire varázslatossá teszi a bőrt egy éjszaka alatt. Gondoltam egy akció alkalmával hogy adok neki egy próbát. Maximum odaadom valakinek, ha mégsem válik be. Na, a varázslatos szó erre nem elég. Egyszerűen olyan ragyogóvá, élettel telivé és tisztává tette az arcomat, hogy alig hittem a szememnek! Azóta minden este 4 cseppet oszlatok el az arcomon és a nyakamon. *-* Amit még kiemelnék, az az illata. Én szeretem, ha egy termék nem szagtalan, szóval ez egy extra bónusz neki, olyan ínycsiklandozó (vagy orr?).

The Body Shop - Tea Tree Skin Clearing Toner: Ez az egyik kedvenc vonalam a márkától, már említettem a bőröm típusát, így érthető. A teafa olajért már önmagában oda meg vissza voltam, aztán jött a többi termék is. Viszont az arctisztítóktól mindig is tartottam, mert olajossága ellenére hamar ki is szárad a bőröm. Viszont az olajjal együtt ez a termék verhetetlen. Sokkal kevesebb mitesszerem és pattanásom van. Nem használom túl régóta, talán két-három hete, de amint elfogy én újra megveszem, ez már biztos. 

Carmex ajakbalzsam: Itt van az október, száraz idő, azaz a szám is cserepes. Reggel délben este ezzel a kis tubussal szórakozok, ugyanis annyira szükségem van rá. Így valahogy szinten tudom tartani az ajkaim hidratáltságát. A kedvencem a tégelyes verzió, de ezt veszem elő gyakrabban, pláne ha nem otthon vagyok.

KIKO - 30 Days Extencion Night Treatment Booster: A szempilláim hosszával és sűrűségével sosem voltam elégedett, így szempillaspirálból is mindig bőven viszek fel. Ismét egy akció alkalmával (ki hitte volna) arra gondoltam, hogy megpróbálom. Nem használom még harminc napja, ahogy az elő van írva, de mintha egy kis változást észlelnék. Ezzel engem már megvett kilóra, így szorgalmasan kenegetem éjszakára a pilláim. :)


The Body Shop - Tea Tree Flawless BB Cream: Hétköznapra sokszor elégnek érzem csak a sima BB krém használatát, így mikor azt kerestem, az egyik kedvenc márkám felé fordultam ismét. Pláne a teafa miatt. Nekem szuperül fed, az illata erős, de hamar elillan, és még ápol is gy kicsit. Könnyedsége miatt a bőröm sem fulladozik tőle. 

KIKO - Radiant Touch Creamy Stick Highlighter: Soha, So-ha nem használtam még highligter terméket. Nyilván azért mert könnyen fényessé válik a bőröm. Na de mióta úgy néz ki megfelelő bőrápolási rutint állítottam össze magamnak, így bátran nézelődtem. Végül a KIKO-nál találtam egy számomra tökéleteset. Majdnem ugyan olyan, mint az új TBS féle, csak fele annyiba kerül. Azért nem mindegy, hogy 14 vagy 7 euro egy termék. Pláne, ha már ezzel a márkával is nagyon jó tapasztalataim vannak. Ez a lágy hideg rózsaszín árnylat pedig felülmúlhatatlan!

KIKO - Luxurious Lashes: Ha azt írom, hogy hatalmas a keféje, akkor még gondoljatok egy kicsit nagyobbra, és végül megközelítitek a valóságot. Legalábbis az én nem túl nagy szemeim mellett ilyennek tűnik. Ennek ellenére (és amellett, hogy tudtam elbánok vele), elhoztam magammal, és milyen jól tettem! Nem túl brutális, de szép eredményt lehet vele elérni. szerencsére nem s csomós a festék (Brrrrrr), de jól sűrűsít is hosszabbít. Göndörítő hatását még nem próbáltam. Általában bepödröm én magamnak. 


Sleek - Au Naturel 601: Na, hát itt volt nekem nagy gondom! Annyi szemhéjfestékem van, hogy csak na, és azokból nagyon nehezen tudtam kiválasztani a kedvenceimet. Utána még azokat is leszűkítettem, különben még vagy 15 lenne itt. De ez a paletta... Egyszerűen imádom. Majdnem napra pontosan egy éve vettem Londonban. Igaz, csak ebben az időszakban veszem elő, így annyira még nem is fogyott belőle (szerencsére). Na meg persze kevés is elég a színekből, mert nagyon jól pigmentáltak.

MAC - Sea Worship: Ez a festék egy nyári kollekció alkalmával került elő, de én ősszel szeretem a leginkább. Nyáron mondjuk annyira nem is sminkelem magam agyon. Ehhez pedig egy teljes körítés dukál, hogy kiemelkedjen, annyira csodás! *-*

KIKO - Metallic Shine Eyeshadow 05: A Rebel Romantic kollekcióból való, és amint megláttam, tudtam, hogy kell. Mély olajzöld. Imádom. Nagyon pigmentált, és hihetetlen szépen lehet felvinni. Egyszerűen beleszerettem. 

L'Oreal - Color Infaillible 013 Burning Black: Hasonlóan vagyok ezzel is, mint az előzővel. Mondjuk ezt rengeteget használom, de a pigmentáltsága mellett annyira kevés fogyott belőle, hogy szerintem életem végéig elég lesz. Arany/rosegold színkkel imádom használni. Ha ezt előveszem, nálam ott kezdődik hivatalosan az ősz. :)

Catrice - Intensif'Eye 010 Black or White Swan?: Szintén nagy kedvenc. Ha barnás a szettem, akkor 99%-ban ezt a szemhéjpúdert használom. Nem tudom megunni. Amit sajnálok, hogy tavaly levették őket az állandó kínálatból. :( 


Nos, ebben a hónapban ő utánuk nyúltam a legtöbbször. Mint láthatjátok a The Body Shop még mindig hatalmas kedvencem. Mióta Olaszországba költöztem azóta pedig a KIKO is gyorsan kinőtte magát a kollekciómban. Szerintem jövőre nem igazán lesz olyan termékük, amivel nem csábítanak el. :D

Nektek mik voltak a hónap kedvencei? :)




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   





2 comments:

  1. Azt a Sleek palettát én is meg szeretném majd venni. Nem értem sokan miért szórakoznak ilyen Maybelline meg L'Oréal Nude palettákkal, amikor a Sleek ezen palettája sokkal jobb és ár/érték arányban veri őket. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azokkal még nem volt szerencsém, de mióta ez a paletta megvan, nem is nagyon foglalkoztat másik. :P Annyira szeretem.

      Delete