23 December 2015

428. FUN Lacquer – 2015 Winter collection (Holo part)


The FUN Lacquer 2015 Winter collection is my best one ever in this year (also by Colors by Llarowe). I love this conception, the colours and the glitters. When I wear it I can see the lights of Christmas Eve. These nail polishes are more than gorgeous. I'm always amazed by them and I can't be bored. They are not too much in this time of the year. The whole festive feeling is with you with them. *-* I have only the holo part of this collection because I thought these three nail polishes are more festive than the others (especially with the sparkly glitters). Christmas is full with lights and magic, now you can wear it on your nails too. Let's check them out (lots of photos are coming!!!).

A FUN Lacquer téli kollekciója az egyik legnagyobb kedvencem ebben az évben (szorosan mellette van a Colors by Llarowe télije is). Imádom ezt az egész kocepciót, a színeket, a glittereket. Amikor viselem őket, akkor teljesen bele tudom élni magam a karácsonyi fények világába. Ezek a lakkok többek mint szépek. Tényleg... Mindig el vagyok bűvölve, amikor ezeket viselem, nem tudom megunni őket. Pláne nem ebben az időszakban. Tökéletesek karácsonyra. Az egész érzés körülölel velük. *-* nekem egyedül a holo része van meg ennek a kollekciónak, mert úgy gondolom ezek illenek igazán ebbe a témakörbe. Sokkal ünnepibbek, mint a többi három, különösen ezekkel a csillámokkal. A karácsony tele van varázslattal, fényekkel és most végre magamon is viselhetem. Nézzük meg hogy mutatnak. RENGETEG kép következik. :)



Desires (H)




Desires (H) is a wonderful green nail polish. The colour moves between green and greyish green. I tried this for the last because I heard from a few people that it doesn't fit them so I was a little bit scared. But in the end... I fell in love with my beautiful sparkly green nails. They look like a christmas tree with lights.

Desires (H) egy csodás zöld körömlakk. A színek a zöld és a szürkés zöld között mozognak. Ez volt az utolsó szín, amit kipróbáltam, mert egy kicsit aggódtam. Több embertől is hallottam/olvastam, hogy annyira nem tudtak azonosulni vele. Egy kicsit meg voltam ijedve. De aztán, amint felkentem... Teljesen beleszerettem a zöld, csillogó, szép körmeimbe. Teljesen úgy néznek ki, mint egy karácsonyfa az égőkkel.







Cheers for the Holidays (H)




Cheers for the Holidays (H) is gorgeous shade and it is my favourite from this collection. This purple-pink-red mix is stunning. The glitters are the warmest shade of gold and they are more than sparkly. It is so shiny and has its own light. This combination makes my heart beat faster and my mind goes crazy. After the first photos I couldn't help myself I felt I need to own it. When I opened the box for the first time I was amazed. For me, this is the nail polish of the year.

Cheers for the Holidays (H) egy hihetetlenül gyönyörű árnyalat és a legeslegkedvencebb ebből a kollekcióból. *-* Ez a lila-pink-piros mix csodálatos. A glitterek a legmelegebb arany árnyalatában csillognak és hihetetlenül szikrázóak. Olyan, mintha sajt fénye lenne. Ez a kombináció teljesen felpörgeti a szívemet, és egyre hevesebben dobog, amikor meglátom. Az első fotók után nem tudtam mit tenni, egyszerűen magaménak akartam tudni. Amikor pedig kibontottam a dobozt.... Csak ámultam. Számomra ez az év körömlakkja. 







Frost (H)




Of course, there are blue shades in this collection too. It is about winter and Christmas so it's obvious. Frost (H) is blue which turns to purple, depends on the lights. It is weird because the name is so cold but with the glitters it makes my heart warm and it still can be icy.  

Természetesen itt van egy kék árnyalat is, elvégre ez egy téli/karácsonyi kollekció, így egyértelművé vált. Frost (H) egy olyan szín, ami kék és lila között mozog, fénytől függően. Az mondjuk eléggé furcsa számomra, hogy a neve hideget tükröz, azonban, amikor viselem, akkor teljes melegség önt el. Persze ezek után is jeges marad. 





So, overall. I used two coats and one thick Seche Vite layer otherwise it is not that shiny without it. If you have another type of top coat then use also a thick coat or two thinner. Every time, I wore these nail polishes I was staring my nails all the time. I checked them in every light. I will wear one of them at Christmas Eve for sure. *-*

Tehát összességében. Minden lakknál kettő réteget használtam egy vastagabb Seche Vite réteggel, különben nem annyira fényesek. Ha másmilyen fedőlakkod van, akkor rád bízom. Egy vastagabb vagy kettő vékonyabb réteg is megteszi. Minden egyes alkalommal, amikor viseltem őket, csak bámultam és bámultam a körmeimet. *-* Minden egyes fényben megnéztem, hogyan mutatnak. szenteste biztosan ezek közül fogom az egyiket viselni. 


Which is your favourite? 
Melyik a kedvenced ezek közül?



Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   



3 comments:

  1. Gyönyörűek! A zöld az tényleg maga a karácsony, a lila most annyira perpill nem jön be, pedig szeretem a lilát mostanában, lehet, a kékes fénye miatt, de meg kellene nézni élőben is. A kék viszont a kedvencem!

    ReplyDelete
  2. Nagyon tetszene a Frost a körmeimen, de már egy hete megrendeltem és még mindig nem jött meg... Grrr... A zöld is tetszik rajtad, igazán mutatós! :)

    ReplyDelete
  3. Mindet imádom! Ma még nem kentem fel semmit, még az is lehet, hogy a Desires H lesz a befutó karácsonyozni :)

    ReplyDelete