19 January 2016

432. Color Alike - 537 H and Born Pretty Store BP-L010 stamping plate test


Today, I’m here with two differend kinds of tests. I’m showing you a wonderful nail polish and a great stamping plate from the Born Pretty Store. First, let’s talk about the Color Alike nail polish. I’d never had any experience with this brand but I heard a lot of good about it. I was curious what they can do so I ordered a few from Nailland. This shade, the 537 H (it is such a shame that they don’t have normal names :( )is a kind of olive green 8littlebit goldish) with holo sparkles. Not the brutal one, but it is still there and still so fancy. Look how beautiful it is on the nails. *_*

A mai napon egyszerre kétféle tesztet is hoztam nektek. Először is megmutatok egy csodás körömlakkot, és egy elég jó nyomdalemezt a Born Pretty Store webshop-jából. Először is nézzük a Color Alike lakkot. Nem volt még ezzel a márkával tapasztalatom, de rengeteg jót hallottam felőle, így muszáj volt kipróbálnom a Nailland oldaláról. Az 537 H árnyalat (nagyon sajnálom, hogy nincsen rendes neve :( ) egy olívás szín némi arany beütéssel és holo csillogással. Nem a szemet kiégető effektről van szó, de így is látszik és nagyon is csinos. Nézzétek mennyire csodás körmökön is! *_*











I only needed two coats and it was easy to apply. I was so happy with it. *-* It is very beautiful and not too much. If you like the little bit weird colours it is definitely for you. The holo is nice in it and it makes this green so festive. I was just staring at my nails when I wore this. What is also nice with this brand, that they are not that expensive, just like drugstore nail polishes. The quality is also very good, so you don’t need to worry about it. 
However, I liked the colour, I needed something on it and I exactly knew what. I grabbed one of my stamping plates and started to do it. This is my nail art with Color Alike 537 H and with the Born Pretty Store BP-L010 plate.

Mindössze két réteg kellett a tökéletes fedéshez, és egyszerű volt a felvitelük is. Nem kell túl sokat trükközni, hogy ne legyen a végeredmény csíkos, ami egyébkén nagyon szép volt. *-*Egyszerre csodálatos, és nem túl sok. Ha egy kicsit is szeretitek a furább színeket, akkor ezt nektek találták ki. A holo csodásan mutat benne és ezt a zöldet is ünnepivé teszi. Amíg viseltem, csak bámultam a körmeimet. Ami egyébként nagyon jó ebben a márkában, hogy nem túl drágák, inkább drogériás áron mozognak. A minőségük is nagyon jó, szóval semmi miatt sem kell aggódnunk. 
Habár imádtam ezt a színt, mégis akartam rá valamit tenni, és azt is pontosan tudtam, hogy micsodát. Gyorsan elő is kaptam a megfelelő lemezt és nekiálltam megvalósítani az elképzelésemet. Ez lett a végeredmény a Color Alike 537 H-val és a BPS BP-L010 lemezzel.




I got this plate in the same package with the other one (you can read about it HERE) and I was curious whether it is also that good like the other or not. Luckily, I didn’t have too many problems with it. I got the patterns nicely from the plate. Unfortunately, one of them didn’t go in the middle of my nails. Can’t wait to have my new clear stamper. This plate is also great, because you can play around with the patterns very well. You can be so creative when you want tribal nails or just mix everything. I have so much ideas with it.

Ezt a lemezt is egyébként a másikkal együtt kaptam, amiről ITT olvashattok és kíváncsi voltam, hogy ez is van-e olyan jó, mint a másik. Szerencsére nem volt sok problémám ezzel sem. Jól fel tudtam szedni a mintákat (az a kis hiba az én bénaságomnak köszönhető és az is, hogy nem sikerült teljesen középre helyeznem. Alig várom, hogy megkapjam clear nyomdázómat). Szóval, nagyon jó ez a lemez is, ugyanis rengeteget lehet vele szórakozgatni, és keverni a mintákat, amellett pedig a tribal manikűrökhöz tökéletes. Ismét jó sok ötletem van vele. ;)

Aztec Pattern Nail Art Stamp Template Image Plate





You can read, I love both of the products. I’m glad I bought and tried the Color Alike brand and I got this plate. You can see all of the patterns from the plate in the photo (only one is a littlebit damaged). I would recommend to try out both of them. You can also use my code and then you get 10% dicount from your order.

Láthatjátok, hogy mindkét terméken kifejezetten kedvelem. Örülök, hogy megrendeltem ezt a lakkot, és kértem ezt a lemezt. A fenti képen jól láthatjátok a többi mintát is (igaz, az egyik hibás egy kicsit). Ettől függetlenül ajánlom nektek, hogy próbáljátok ki mindkettőt. Az alábbi kódot használhatjátok is a BPS webshop-jában és akkor 10% kedvezmény is kaptok.




Maria


Facebook   |   Ask.fm   |   Bloglovin   |   Twitter   |   Pinterest   |   Instagram   




6 comments:

  1. Ez a lakk már annyira csúnya,h beleszerettem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, igen. Ez pont olyan, amit vagy nagyon kedvelnek vagy utálnak.

      Delete
  2. A lakk színe tőlem nagyon távol áll, de a nyomdamintával még nekem is tetszik! Tökéletes hozzá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy azzal tetszik neked is! :)

      Delete
  3. Nagyon jó, főleg a mintával! Én szeretem a CA lakkokat, érdemes körülnézni közöttük.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Igen igen, én is többet fogok ott nézelődni. ;)

      Delete